Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Asyik Cerita Hantu....

Asyik Cerita Hantu....



Assalamualaikum....
Asyik Cerita Hantu....

Aku ade berborak dengan beberapa orang....
Ade yang cakap...
Orang Malaysia ni xde cerita lain ker?
Asyik Cerita Hantu....


Hantu susu la...
Hantu itu la...
Hantu ini laa.....
Naik rimas...

Buat la cerita bermoral sikit....
Suruh pengarah2 ni
Pergi panggung..tengok cerita luar negara....
Baru leh maju....

Bukan aku yang cakap...diorang yang cakap..hehe

Tapi aku pikir2 balik...
betul jugak kan...
Asyik cerita hantu jer...
Letih jugak...

Hope lepas ni ade la cerita yang lagi bagus...
Jangan asyik hantu jer...hu2


1 Comments to “Asyik Cerita Hantu....”

Wanz Mejuez (August 14, 2011 at 8:34 AM)

gua jadi lu punya penerbit... gua kasi lu bikin satu filem untuk gua.. amacam?



gua jadi lu punya penerbit... gua kasi lu bikin satu filem untuk gua.. amacam?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...