Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Blog Yang Mempunyai Design Cantik Giler..

Blog Yang Mempunyai Design Cantik Giler..


Assalamualaikum...
Blog Yang Mempunyai Design Cantik Giler..

Ok..hari ni aku nak cerita blog yang mempunyai design yang giler2 cantik...
Hari aku ceritakan satu blog ni...

Blog ni rasanya seusia dengan aku..atau pun tua sikit la dari blog aku...
Aku kagum dengan design blog ni....
Kemas... dan ramai jugak yang puji...
Nak tahu saper?

Rasanya ramai yang da tahu...
Blog ni...



Cantik kan....
Aku tahu korang pon da tahu..
hahaa

Aku pon target untuk pertandingan hias blog untuk hari kemerdekaan..
blog ni ada potensi...
Kalau menang..
jangan lupa open table...haha

Ok... yang aku kagum lagi...
Dia akan edit dulu gambar2 sebelum di masukkan kedalam blog...
Kalau aku memang malas r..haha

Kalau beriklan kat blog dia pon..
Dia pon akan buatkan design iklan percuma...
Memang smart r design dia buat...
Jadi tak pelik lah kenapa ramai yang beriklan keblog ni...

Aku pon ada dapat banner dari blog ni...
Nak tengok? 
Ni r..

smart x?


Korang xpayah jeles r..haha
kalau korang nak exchange banner kat SINI (Open New Tab)
Kalau korang nak jugak..korang boleh beriklan kat blog dia..dapat free banner...
Atau pun tunggu dia buat segmen lagi..
Segmen buat banner...
Korang join r nanti...

kalau korang nak tengok sendiri kat http://rilekslah.com/


0 Comments to “Blog Yang Mempunyai Design Cantik Giler..”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...