Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Baru Terhegeh Nak Layan FLAT 3A

Baru Terhegeh Nak Layan FLAT 3A



Assalamualaikum...
Baru Terhegeh Nak Layan FLAT 3A

Hehehee...
Hari layan cerita baru sikit r kan..haha
Baru r bulan lepas..haha
Nanti orang kutuk aku ketinggalan lak..haha


Ok..cerita ni best la...
Jalan cerita pon ade....
Lagi pon awek aku pon belakon kat sini..haha

Tu aku suka tu..kah2....
Xde r gurau jer.....

Aper yang aku dapat tengok...
tersiksanya kalau seorang wanita tu mengandung tanpa pelindung (suami)
Rasa macam diri xde arah jer....

Boleh banding kalau orang x nikah dengan orang nikah kalau mengandung...
Kalau nikah...Perempuan mengandung senyum jer...
Tapi kalau luar nikah...tengok lah macam orang xsiap jer gayanya...

Pandai awek aku tu berlakon (lari tajuk jap)
Nak2 masa nak gugurkan anak tu...
Sentap jer urat2 aku tengok...macam aku pon sakit jugak jer rasa....
Satu lakonan yang mantap darling..haha

Argh.. da la..lebih2 lak...karang korang tak pergi pangung lak kang..haha...
Layan r cerita dia..best!



0 Comments to “Baru Terhegeh Nak Layan FLAT 3A”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...