Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Cuba Kau Tengok...

Cuba Kau Tengok...



Assalamualaikum...
Cuba Kau Tengok...

Ok.. dengar ayat ni...


Situasi A..

Makcik-
Cuba Kau Tengok anak so joyah tu..Itu hari kan.. Aku nampak berkepit bukan main nak gila... macam belangkas...peluk2..cium2...
Hais..kalau aku mintak simpang malaikat 44 la kalau anak aku...
Mintak simpang 80 pon xper.....

Seorang kat situ pon balas...
Wei.... itu hari aku tengok anak ko... bukan main gila berpeluk2...berdua2..berkepit macam orang hilang arah jer...ish2

Makcik pon bla dengan muka segan gila...nak kutuk anak orang..rupanya anak sendiri lagi teruk..

Situasi B

Aku- Wei..cuba kau tengok blog dia nie.... Dah r berat....Isi macam bangkai jer.... Bloglist pon buat kat blog khas..Template buruk nak mampus...Serba serbi buruk r....

Seorang kat situ pon jawab...
Yer ker? Tapi aku tengok blog ko lagi teruk... Isi xde...tulis syok sendiri jer... Bloglist ko bagus..letak dalam satu post...lepas tu buat dalam menu bar...Ko tahu ker blog kawan2 ko update ker x? Template ko aku pon sakit mata tengok...ade lagu lak tu... lagu dangdut lak tu..ko ingat aku peminat dangdut ker? Blog ko pon berat gak nie.. ko bela hantu ker? hu2

Aku pon offline....

Apa pengajaran yang boleh kita ambil dari situasi diatas?


1 Comments to “Cuba Kau Tengok...”

Wanz Mejuez (August 10, 2011 at 8:36 PM)

moral untuk story ni....

sbelum mengata orang lebih baik tgk diri sendiri dulu... ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...