Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Baru Terhegeh Nak Layan TRANSPORTER 3

Baru Terhegeh Nak Layan TRANSPORTER 3






Assalamualaikum....
Sebelum berbuka dan sementara nak tunggu berbuka ni...

Aku nak up la satu entry kan...
Tadi aku melepak2...
Bosan2....



Tengok ada CD Transporter 3...
Semalam kat tv layan Transporter 1....
Best  cerita dia...

Tapi aku suka cerita yang pertama tu...
Sebab awek cina tu cun..hahahaa...
Gila tol...

Tapi aku tak nak citer yang pertama...
Aku nak cerita yang ketiga..
Citer dia penuh dengan aksi la...
Kecut perut jer tengok nak2 part2 yang masuk celah lori tu...
Baru lah ada feel kan...

Bila la Malaysia nak lahirkan cerita macam tu..
Kalau mampu Malaysia lahirkan cerita macam nie...
bukan 12 Juta leh dapat...

berjuta2 pon leh dapat..hehe

Jangan salahkan pengarah jer...
salahkan jugak penulis skrip dia...

Siapa penulis skrip dia?


0 Comments to “Baru Terhegeh Nak Layan TRANSPORTER 3”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...