Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Padan Muka Kau! Tadi Berlagak Sangat!

Padan Muka Kau!






Assalamualaikum...
Padan Muka Kau!
Hari ni aku nak cerita lagi..
Asyik cerita jer kan....



Ada satu petang...
Aku pergi bazar Ramadhan...
Lepas siap2 jer aku balik..
Masa perjalanan balik...

Aku bawak la motor dengan penuh berhemah...
sampai la kat lampu isyarat...
Aku dengar motor belakang ni asyik pulas2 jer minyak motor...
Ish2... mamat nie...

Mungkin dia xsabar...
Lampu isyarat pon da hijau...
Semua kenderaan berjalan dengan elok..

Motor tadi.... macam tu la...
Masih dengan pulas2 minyak dia..bising...

Bila aku da jalan kedepan...
Gang!
Aku toleh belakang...
Motor tadi tersangkut kat pembahagi jalan...
Eksiden....

Orang kat situ pon cakap...
Padan muka kau...tadi berlagak sangat!


0 Comments to “Padan Muka Kau! Tadi Berlagak Sangat!”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...