Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Membodohkan Diri Dengan Status Facebook..

Membodohkan Diri Dengan Status Facebook..






Assalamualaikum...
Membodohkan Diri Dengan Status Facebook..

Sejak dua menjak ni...
Ramai yang mengunakan status FB sebagai tempat meluahkan perasaan dan sebagainya...
Tapi dalam sedar tidak sedar...
Dengan cara seperti itu menampakkan kebodohan dalam melepaskan emosi.



Apabila rahsia rumah tangga di kongsikan di dalam FB...
Apabila gaduh dengan pakwe dikongsikan kat dalam FB..
Bila rahsia2 tempat kerja pon dikongsikan di FB..
Menyampah dengan bos pon nak cakap kat FB...
Makan pisang goreng pon nak cakap kat FB ( xkisahlah yang ni)
Bila x puasa pon nak riuh sekampung kat FB..

Nampak kebodohan itu terserlah..
Yang paling xbagus bila status FB ni menjahanamkan kehidupan si pelakunya masa akan datang...

Kesan dia?
Yang kahwin bercerai..
Tang bertunag putus...
Yang berkerja berhenti..
Yang berpuasa jadi tak puasa....

Mungkin kesan2 macam ni x difikirkan oleh si pemilik status....
Main tulis jer...

Alasan dia....
Facebook Aku.. Bukan Facebook Bapak Kau!
Wei.. Facebook tu Mark Zuckerberg la yang punya...
Bukan Ahmad Albab yang punya...
Ish2..


1 Comments to “Membodohkan Diri Dengan Status Facebook..”

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (August 17, 2011 at 2:35 AM)

hmm..ye tak ye ek!Nasib baik aku tak penah luah perasaan kt fb.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...