Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Menambahkan Visitor Mengunakan Twitter...

Menambahkan Visitor Mengunakan Twitter...






Assalamualaikum....
Menambahkan Visitor Mengunakan Twitter...

Ok...korang tak percaya?
Hanya mengunakan Twitter....



Tapi kita kena ada group..
Entry korang akan diretweetkan oleh semua ahli2 dalam group..
Jangan risau.. Auto retweet...
Kalau ahli group mempunyai total follower nak dekat 1juta?
1Juta tu akan tahu update terkini blog kita...
Best kan?

Tapi kena masuk group la...
Sistem ni dikuatkuasakan oleh Triberr.com
kat situ akan membentuk group...

Entry saya da diautotweetkan oleh kawan2 dalam group


Ok...jangan risau..group dah ade....
Cuma ahli jer tak ramai lagi...
Jadi..
Aku nak ajak korang meramaikan ahli group nie....

So..aku mengajak untuk menjadi yang terawal...
Membina rangkaian baru....

Syarat2 dia...

  1. Korang kena ada Twitter

  2. Follower korang dalam 50 keatas....

Senang jer kan syarat2 dia...
Ok...

kalau berminat... PM aku kat Facebook atau DM aku kat Twitter
Aku akan ajar step2 dia...
Ada 3 step jer...

p/s: baru aku tahu ni antara cara nak naikkan visitor....
Lepas post jer...tidur..visitornya maintain..
Seronok..

digalakkan untuk copy paste entry nie...
Lagi ramai..lagi best :D


1 Comments to “Menambahkan Visitor Mengunakan Twitter...”

cleverspider55 (August 18, 2011 at 1:50 AM)

hmm..boleh di pertimbangkan gak cara ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...