Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Perkara Yang Aku Tak Suka Ketika Tulis Entry

Kalau Aku Tengah Tulis.. Jangan Ada Yang......



Assalamualaikum...
Kalau Aku Tengah Tulis.. Jangan Ada Yang......
Pandang belakang congkak...


Eh..salah lak..hahaha
Antara beberapa perkara yang aku menyampah time aku nak post entry...
Perkara Yang Aku Tak Suka Ketika Tulis Entry

Nak tahu aper?
Time aku tulis entry..time tu la nak ajak berborak..
Adoi.... Hilang konsentrasi aku...hehe
Kadang aku da susun ayat tu baik2 jer...
Bila kena tegur jer...
Hilang berterabur jadi ayat nya...

Aku xsuka jugak kalau aku tengah tulis entry ada orang dok tengok belakang aku..
Malu la weiyh...
Hilang feel aku masa nak tulis entry tu..haha
Ada orang tengok masa aku mengarut..haha.

Masa aku tulis entry...
Masa tu la nak buat macam jualan pasar ikan...
Pong pang...
Bising....
Aku nak taip nie....
Kang tersalah tulis kang....
Mati den..haha

Aku xpakai battery...
Laptop nie pakai plug charger jer...
Aku cukup menyampah kalau aku tengah taip...orang pon tutup plug charger tu...
Pastu...eh sorry... tersalaha tekan..berbulu jer..haha


Cukup lah aku menyamah..kah2!



Perkara Yang Aku Tak Suka Ketika Tulis Entry


1 Comments to “Perkara Yang Aku Tak Suka Ketika Tulis Entry”

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (August 12, 2011 at 6:31 AM)

maknanya perlu konsentrasi ler ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...