Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Siapa Anonymous Ni?

Siapa Anonymous Ni?

Hensem tak anonymous ni?haha


Assalamualaikum....
Siapa Anonymous Ni?

Ala.... Anon tu la...
yang baling batu sorok tangan tu...
Tapi siapa erk dari kalangan anon2?


Mungkin dari kawan kita...
Yer r...dia nak tegur kan takut kena belasah lak...
hahaha...

Mungkin sebab ade jeles dengan usaha korang berblog..
Nak melunturkan semangat...

Ala...
kalau niat murni berblog tu ade...xkemana,,,,
Teruskan menulis...jangan ragu2....

Nak tahu si anon tu?
test cari IP dia...tengok member2 korang mana tahu sama IP nya..
Tu lah orangnya..tapi penat sikit lah nak cari..

Aku dulu pernah ade si anon...
Tapi anon aku baik...
Dia tegur elok2 jer...
Tulisan nak besar la..aper la...

Untuk kebaikan...aku tak kisah...
Aku tak sempurna,...
Tapi aku cuba buat yang terbaik...

Kepada kawan2 yang give sebab anon...
Jangan memperbodohkan diri..teruskan usaha...
mesti berjaya!

:)


0 Comments to “Siapa Anonymous Ni?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...