Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Adoi... Apsal Lambat Sangat Kak....

Adoi... Apsal Lambat Sangat Kak....






Assalamualaikum...
Adoi... Apsal Lambat Sangat Kak....
Ni antara entry yang aku tujukan khas kat kedai makan tu....
Tension......

Aku dengan memeber aku kelaparan sebab sehari xmakan....
So...
Kitorang memilih r kedai makan yang lain sikit sebab nak rasa suasana yang lain lak...
Jadi kitorang pon pilih r sebuah kedai nie....




Kedai ni lanskap baik jer..
Cantik r...
Sejuk mata memandang....
Jadi kami pon orderr makanan yang kami nak tu...
Tengok harga,...
Agak mahal la...
xper r...
sekali sekala kan....

Jadi kami pon order...
Tengok sekeliling...
xde orang sangat pon...
Mungkin sebab da terlalu malam...



Jadi kami pon borak2...
Borak dan terus borak ag...
Sampai abis idea...
Tengok masa pon da 45 MINIT berlalu
Muka masing2 bengkak jer....

Sekali da sejam setengah berlalu...
Baru makanan sampai...
Pergh...
Aku pon dengan sepontan bercakap...

Cepatnya kak buat....sedap dan murah lak tu....
Sambil tu buat gaya...
Tangan di dada.... Mata pandang keatas..

Sumpah aku stress giler..



0 Comments to “Adoi... Apsal Lambat Sangat Kak....”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...