Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Sambutan Hari Raya Bersama HEP dan DPP Universiti Utara Malaysia UUM

Sambutan Hari Raya Bersama HEP dan DPP Universiti Utara Malaysia UUM


Latar belakang gerai DPP MAS




Assalamualaikum...
Sambutan Hari Raya Bersama HEP dan DPP Universiti Utara Malaysia UUM
Aku hari nak kongsikanlah program yang aku join....
Selain tu sebagai catatn diari aku lah..hehe

Semalam 27/9/11 aku dengan rakan2 seangkatan...
Ktorang join program hari raya anjuran HEP dan DPP di UUM....
Kalau korang tak tahu singkatan tu...
Nanti korang tanyalah yer dengan kawan2 korang yang kat UUM....


Bila sebut pasal raya...
Aku pon mengosongkan perut....
Satu hari untuk diisi bila malam tu...
Ade14 buah gerai yang dibukak oleh semua DPP yang ada kat UUM...
Setiap DPP sejenis makanan...
So ada 14...
Jadi ada 14 menu r...haha


DPP aku kalau korang nak tahu buat laksa penang...
So....
Memang antara gerai yang laku lah...hehehe
Sebab UUM ramai hantu untuk laksa Penang ni....
Jadi tak jadi pelik la kenapa leh abis laju jer...hehe

Jadi aku pon makan sampai nak jalan pon x boleh...hehehe....
Sebab Dah kenyang sangat...


Tak sangka DPP aku dapat johan untuk gerai yang tercantik...
So....
Tahniah la kat orang yang bertungkus lumus....
Aku x tolong langsung sebab ada kerja yang lain yang lebih penting untuk diselesaikan....

Jadi tahniah r aku ucapkan....
Aku nak share gambar2 yang aku sempat ambil semasa program tu....

Susunan laksa Penang...


Pelita ohh pelita..

TerWordless Wednesday kejap..haha

Laksa..

Last sekali gambar mamat poyo nie r..haha

P/s: gambar x ok sangat sebab kamera murah... Tunggu korang sponsor DSLR....hehe


0 Comments to “Sambutan Hari Raya Bersama HEP dan DPP Universiti Utara Malaysia UUM”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...