Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Perkahwinan Memey Dan Norman.. Berbaloi Ker?

Perkahwinan Memey Dan Norman.. Berbaloi Ker?






Assalamualaikum...
Perkahwinan Memey Dan Norman.. Berbaloi Ker?

Sekarang ni semua orang hangat menceritakan tentang bakal pengantin ni...
Ramai yang teruja dengan kemewahan majlis persandingan yang akan dijalankan ini...
Dengan gaun yang serba mewah...
Dengan kasut yang harga beratus ribu ringgit...
Memang jelas mengambarkan kemwahan majlis gemilang itu nanti..



Tapi berbaloi ker majlis besar-besaran ini?
Bagi aku...
Mengikut kemampuan sudah cukup...
Risau jugak dengan perkahwinan yang memakan belanja yang besar2 nie...
Risau akan mendatangkan buah mulut yang kurang manis...

Tapi aku rasa...
Norman dan Memey berbelanja seadanya...
Tapi yang nampak meriahnya dengan sponsor dari syarikat2 terkemuka...
Itu yang menyebabkan majlis ni akan nampak power nanti...

Yer r..
Majlis yang seluruh Malaysia nak tengok kan...
Masa ni r syarikat2 mengambil peluang untuk mempromosikan syarikat mereka melalui sponsor...
Dan aku rasa Memey dan Norman tak keluarkan banyak belanja...
Aku rasa la...

Ok...
Untuk pengetahuan korang...
Rumah Memey ni da dekat da dengan rumah aku...
Terasa jugak nak pergi..
Tapi nak buat macam mana.....
Aku berada kat Kedah sekarang...
So... Memey... Aku kim salam jer r...hhehee

Semoga kekal ke anak cucu....hehe :D


0 Comments to “Perkahwinan Memey Dan Norman.. Berbaloi Ker?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...