Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Baru Terhegeh Nak Layan SEKALI LAGI

Baru Terhegeh Nak Layan SEKALI LAGI






Assalamualaikum....
Baru Terhegeh Nak Layan SEKALI LAGI

Sorry la...
Aku baru tengok lisa..haha
Tu la...aku ajak berlakon dengan aku ko xnak..hahaa...
Ok....



Cerita ni ade jalan...
Macam cerita lagenda budak setan....
Ade jalan cerita yang menarik...
Pandai awek aku ni pilih filem...
hahahaa

Nak meleleh gak air mata aku..
Tapi aku tahan lisa...kah2!
Cerita macam ni la kita nak tengok...
Biar berfikir sikit...
Ade jalan cerita...
Menarik...

Tak macam....
Malas r nak cakap...
Sepanjang aku cerita pasal movie...
Jarang aku kutuk filem...
hu2....

Xde aper2 r aku nak cakap...
Best r cternie...
Hang x tengok...
Pi la tengok... haish....
haha..


0 Comments to “Baru Terhegeh Nak Layan SEKALI LAGI”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...