Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Sampai Bila Nak Berblog?

Sampai Bila Nak Berblog?






Assalamualaikum...
Sampai Bila Nak Berblog?

Korang rasa sampai bila?
Nak2 yang mengunakan blog sebagai punca pendapatan utama blog...
Lagi la liat nak berhenti....
Betol x?



Dizaman yang serba canggih nie...
Berjuta2 orang yang menguna internet untuk aktiviti harian...
Tapi kenapa xramai yang masuk blog aku erk...
Ni sedih nie..hehe

Eh...lari tajuk lak...
Bila nak berhenti berblog nie??
Aku tanya korang...
Korang tanya aku balik...
Kenapa?hehee

Kalau korang tanya aku...
Sampai bila aku nak berblog...
Jawapan aku senang jer...
Mesti korang puas hati...

Apa jawapan aku?
Jawapan aku ialah..
Jeng Jeng Jeng...

Sampai sudah la...
haha

Jangan marah...hehe :D


1 Comments to “Sampai Bila Nak Berblog?”

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (September 19, 2011 at 10:59 PM)

sampai bila ye???
Hehe..susah nk jwb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...