Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Pengalaman Menjadi Juri Nasyid...

Pengalaman Menjadi Juri Nasyid...


gambar hiasan




Assalamualaikum...
Pengalaman Menjadi Juri Nasyid...

Satu pengalaman yang menakjubkan....
Suara macam tong ikan pon leh jadi juri kan....
Tapi aku rasa tu la pengalaman terbaik aku....



Aku ni kalau korang tahu...
Dari sekolah menengah lagi aktif dengan persembahan nasyid ni...
Sampai di Universiti....
Awal2 jer aku sempat nak aktif bernasyid....
Lepas tu da kurang sebab sibuk dengan komitment lain...

So..kena pilih r yang mana yang terbaik..betul x?
Ok...
Aku ni jadi juri bukan untuk pertandingan besar2 pon..
Sekadar majlis maulidur Rasul peringakat Felda pon...
Tapi ok la...
Kira ada la jugak..

Rupanya nak jadi juri ni banyak pantang2nya...
Cara duduk pon kena betul...
Aku rileks jer...
Bila time lagu yang membosankan sikit...
Aku pon sembamkan muka aku kat meja...
Last2 kena marah dengan kawan juri aku...

Dia kata...duduk la elok sikit...
Kesian diorang nyanyi...
Aku pon bangun balik..haha
Tapi memang melucukan...

Lepas setle jer jadi juri...
Aku lak wat persembahan...
Lepas2 nyanyi jer...
Aku pon turun...
Semua peserta cakap...
Bang... Nyanyilah satu lagu lagi....
Aku pon senyap jer....

Dalam hati aku...
Fuhhhhhh... Nasib baik dia cakap ok....
Kalau dia cakap x sedap tadi...
Memang demam r aku setahun..haha

p/s: Aku xtahu la diorang tu puji ke keji.... Tapi boleh r menenangkan hati aku..hehe

Antara Koleksi Gambar Aku Masa Bernasyid Dulu....

nasyid di UUM

Persembahan masa disekolah menengah.. ( edit masa gila Friendster dulu..)

Persembahan Di UUM Jugak...


0 Comments to “Pengalaman Menjadi Juri Nasyid...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...