Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Tudung Ular Tedung...

Tudung Ular Tedung...






Assalamualaikum...
Tudung Ular Tedung...

Ok..cerita ni masa bulan pose....
aku jalan2 nak beli barangan berbuka....
Yer r....
Makan nak istimewa sikit...kan...hehehe...



Ok.. dalam keghairahan aku mencari makanan....
Tiba2 aku dengar sepupu aku tepuk badan aku...
Weih...
Ko nak tengok tak tudung fesyen terbaru....
Tudung ular tedung nama dia...

Aku pon tertanya2...
Tudung ular tedung?
Apakah itu??
Tertanya2 di benak kepala hotak aku memikirkannya....

Bila sepupu aku tunjuk fesyen tu...
Aku pon ketawa berdekah2...
Memang ada gaya ular tedung pon....
Kalau korang biasa tengok fesyen tu pon...
Korang akan perasan...
Ada gaya ular tedung sikit

Korang pikirlah sendiri dengan tengok picture kat atas..
Korang mesti dapat cam punya..heheeeee


0 Comments to “Tudung Ular Tedung...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...