Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

AidilAdha Di Perak...

AidilAdha Di Perak...






Assalamualaikum...
AidilAdha Di Perak...

Mungkin agak terlewat tuk aku nak tulis entry pasal hari raya korban ni...
Tapi aku rasa...ni jer masa yang sempatnya tuk aku menulis....hehe
Aku study kat UUM...
Kg aku kat Johor...

Dari utara keselatan Malaysia memakan belanja yang tinggi....
Jadi aku buat keputusan untuk beraya di rumah kawan aku di Ipoh Perak...
Perjalanan dari Changloon ke Perak hampir memakan masa hampir 4 jam... (Apsal skema sgt aku tulis ni....haha)
Ini sebab bas tu tima nak jalan...
Time tu la baru terhegeh2 nak isi minyak dan menyebabkan aku pon nak naik minyak dalam bas...
Letih beb menunggu....
Lain kali isi la awal..
Kan2...



Sepanjang jalan aku tidor jer dalam bas...
Yer r...
Sebelum aku nak ke Perak tu...
Aku x tidor pon...
Sebab tengok bola...
M.U main...
Nasib baik r menang...haha

Terus citer hari raya r erk...
Pagi raya...
Aku dengan muka seposen tu...
Pergi r menunai solat AidilAdha....
Lepas tu...
Duk perkena kuih batik lak....
Memang syiok...
Lepastu...
Aku pon menambahramaikan orang untuk sembelih lembu....
Tapi aku x sembelih pon...
Aku tengok jer...heheee


Masukkan sikit Pic member aku..haha



ade r sedikit gambaryang aku selitkan kat sini....

Lepas jer aktiviti tu...
Aku pon pergi kekampung rumah kawan aku nie...
Berdebar jugak...
Yer r...
Pertama kali beraya kat rumah orang...
Kat Perak lak tu...
Perghh... Nasib baik la semua sporting giler...
X la aku rasa kekok sangat...hehe...

Keesokan hari nya...
Aku dapat call daripada member aku kat Lumut....
Ajak datang sana dan mandi pantai Teluk Batik...
Last aku pergi Teluk Bati umur aku 5 tahun..
Sebab ayah aku dulu berniaga burger kat situ...

Kat Teluk Batik..


Jadi memang melepaskan rindu r...hehe
Ade cerita yang kelakar kat sini....
Tapi maybe aku akan cerita kat entry yang lain nanti...

Lepas jer mandi kat sana...
Air tandas lak xde....
Apa pon x boleh...
Dah r petang tu aku nak tengok Malaysia VS Singapura
Kami pon bersiap bagai nak giler,,,
Sepantas yang boleh...
Bila sampai jer kedai mamak nak tengok bola...
Ala....
Seri jer...
Buat ponat den jer nie ha siap laju2....haish...



Tu la dulu yang boleh aku citer...
Yang lain2 aku citer kat entry yang lain....
Sebab rasa macam dah panjang sangat nie..hehe
Nanti ade yang juling mata baca..hu2

p/s: banyak ag benda yang aku buat kat Perak... Tunggu entry lain r k..hu2


20 Comments to “AidilAdha Di Perak...”

niniey nour nenna (November 12, 2011 at 12:30 AM)

beraya ke holiday ? HAHA

SpeakerSekolah (November 12, 2011 at 12:33 AM)

Air laut jernih gler..huhu..nape x ikut smbelih lmbu skali?takut ke..wahaha

eliyaezlinalias (November 12, 2011 at 12:39 AM)

perak belah mana tu???

cik ika (November 12, 2011 at 1:00 AM)

selamat hari raye..ptong lembu uh bg la ika sikit..:)

elina (November 12, 2011 at 8:57 AM)

haha jauh pjlnn ya :)

Terbang Bersamaku (November 12, 2011 at 9:09 AM)

ini beraya + holiday lah nie..hehhe..
metsi best kn..=)

Popoi (November 12, 2011 at 9:27 AM)

slamat hri rya! huuhuu

PeJuAnG CinTa (November 12, 2011 at 9:27 AM)

untungla g teluk batik ~

dhiera (November 12, 2011 at 6:47 PM)

sekurang2nya dapat jugak beraya~

rozeeta rashid (November 12, 2011 at 7:23 PM)

belajar kat uum rupanya. jenuh kalau nak naik bas dari uum sampai ke johor. 4 jam ke perak pun lama.

Ct Aja (November 12, 2011 at 8:39 PM)

betul2...bngang bile trpksa mnunggu bus isi myk..lama ooooooooooooo

Saiazuan (November 13, 2011 at 1:56 AM)

salam aidiladha (walaupun dah lepas) :D

Aemy Shamy (November 13, 2011 at 2:51 AM)

salam aidiladha :)

Jai (November 13, 2011 at 5:31 AM)

Seronoknya tgk org balik g korban, aku kena kerja... :(

ILA HonEyBuNNy (November 13, 2011 at 9:02 AM)

mesti raya sakan neh...ehhehe

LadyBird (November 13, 2011 at 6:55 PM)

lamanya awk cuti raya.. bestnye.. kat sini dh keje..

yen(toka ziizokukuto) (November 13, 2011 at 10:18 PM)

janji dah selamat,, heheh ;)

msredcheesecake (November 14, 2011 at 12:01 AM)

raya gi piknik, best kan?

Syairani Tarmizi (November 14, 2011 at 1:08 AM)

wahh bestnya dapat mandi sana.jeles.eheh :p

Afzainizam (November 15, 2011 at 10:27 AM)

DARI UTARA KE SELATAN
DARI SELATAN KE UTARA

AKU BEKAS PELAJAR KOLEJ PERTANIAN TAK BVERAPA JAUH DR UUM TU...

MMG JAUH GILER BOSAN DALAM PERJALANAN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy hydro fuel system kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...