Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Adlin VS Chef Wan... Peperangan Facebook Yang Mengarut...

Adlin VS Chef Wan... Peperangan Facebook Yang Mengarut...






Assalamualaikum...
Mesti sekarang tengah hot dengan isu Maharajalawak Mega...
Ala pasal Adlin tak puas hati dengan kritikan juri2 Maharajalawak....
Secara keseluruhannya aku tengok maharajalawak Mega ni...
Agak kurang dengan  maharajalawak yang sebelum ni...



Mungkin aku yang tak minat lawak lama ker...
Atau pun dah memang x best kot...
So, aku leh kata membosankan jugak r...
Ok.. berbalik pada tajuk....
Dua2 salah kot...
Chefwan kata Astro yang suruh dia bagi komen kat FB....
Post komen kat Facebook la sesuatu perbuatan yang tak professional...
Dah habis kat dalam gelanggang tu...
Habis lah kan...
Ni nak bawak keluar lagi....
So.... Tak professional lah...

Bila Chefwan buat x professional...
Si Adlin lagi la tak professional langsung....
Duk balas balik...
Adoi....
Kalau ada apa2 yang x puas hati disampaikan mengunakan Facebook...
Memang sesuatu yang tak professional r...
Nak bantah ker...
Aper ker...
Pi bantah secara rasmi ler...
Potpet2 dalam Facebook...
Kalau aku la...
Memang tak layan r..

Ok...
Bagi aku kedua2 ni bagus...
Bagus bab mengkritik...
Adlin pandai mengkritik...
Chefwan pon bagus dalam mengkritik...
Adlin mengkritik kadang2 membina...kadang2 x...
Kira ok la...
Kalau chefwan...
Kalau best persembahan tu...
Puji la dapat...
Kalau x best...
Kritik pedas la jawab nya...
Bagus lah tu..menjalankan tugas mengkritik dengan bagus...

Jadi apa nak bising...?

p/s: Semua ni pandangan aku jer r... aku rasa.. ade yang sama pandangan dengan aku dan ada yang tak... kalau x puas hati dengan pandangan aku... luah kan kat komen atau blog korang k..haha

JOM JOIN SEGMEN VLOG AKU KAT SINI



8 Comments to “Adlin VS Chef Wan... Peperangan Facebook Yang Mengarut...”

eliyaezlinalias (December 22, 2011 at 1:18 AM)

ok pendapat ahkak pulak...
be professionallah kan
si adlin neh taim ni kritik org, bantai tak hengat
kalo di ulang tonton semula, xde satu pon bahasa/perkataan DCW yg berbaur maki/caci..so, pesaipe dia nak perang bagai???
xfaham.....atau, ni sekadar percaturan oleh ASTRO???
jeng jeng jeng...????!

IMANSHAH (December 22, 2011 at 1:21 AM)

semua nak mencari populariti

'alyah syabil (December 22, 2011 at 1:35 AM)

padan muke dye selalu dye kritik ikot sedap mulut dye je da kne balik --'

'alyah syabil (December 22, 2011 at 1:35 AM)

padan muke dye sselalu dye krtik org sedap sgt kan..? --'

miSs aMaL (December 22, 2011 at 1:38 AM)

maharajalawakmega xgempak pom.best jozan lg kot.

Cik Suriz (December 22, 2011 at 1:52 AM)

bila sudu kena dengan kuahhhh

LadyBird (December 22, 2011 at 2:02 AM)

huhuhuhu...

malu jerk..

cik ika (December 22, 2011 at 2:05 AM)

ta lyn la maharajalawak uh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...