Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Konsert Jelajah Simfoni Remaja Kebangsaan 2011 dan Jamal Abdillah Di UUM

Konsert Jelajah Simfoni Remaja Kebangsaan dan Jamal Abdillah Di UUM



Assalamualaikum....
Konsert Jelajah Simfoni Remaja Kebangsaan dan Jamal Abdillah Di UUM
Dah lama aku tunggu Jamal Abdillah turun UUM nie...
Dan hajat aku tercapai...

Kenapa aku minat gler kat Jamal?
Sebab family aku la...
Diorang semua minat Jamal ni...
So, aku pon terikut...
Maklumlah.. Raja POP Malaysia!


Jadi pantas aku mencari tiket!

Tiket!

Konsert ni sebenarnya bukan konsert utama Jamal...
Tapi Jamal sekadar artis jemputan...
Aku teringin nak tgok konsert penuh dia...
Tapi apa kan daya...
Asalkan dapat tengok pon ok..hehe

Tentatif Program...


Majlis tu di mulakan dengan lagu2 yang dimainkan oleh okestra simfoni remaja kebangsaan tu...
Sentuhan dia sedikit berbeza lah..
Maklun r...
Orang Istana Budaya kan..
Dia punya kondukter...
Mayya Musaeva... Seorang pemain muzik yang tersohor...
Aku pulak....
Penebat tersohor..haha

Mayya Musaeva

Lagu2 yang diorang mainkan memang terbaik...
Semua lagu2 yang aku boleh cakapkan susah la untuk dimainkan...
Antaranya yang glamour lagu tema Mission Imposible, Titanic, King Kong dang Private Of Carribean..
Tapi yang x best..
Lagu semua panjang2 sampai nak tertidur rasa..haha

Bila Jamal Abdillah keluar..
xkira yang tua dan yang muda..
Semua macam kena belacan...
Bila dengar muzik lagu Aku penghibur mu dimainkan..
Pergh.. 1st time aku dengar Jamal LIVE...
Memang terbaik!

Pentas...

Ok.. antara lagu2 yang Jamal bawak...
Lagu.. Aku Penghiburmu, Takdir Penentu Segala dan Gadis Melayu...
Dia juga ade menyanyikan lagu baru dia yang bertajuk Secupak Du Cupak...
Muzik gila pop...
Nasib baik aku tak berjoget..haha
Maklum r.. Raja POP Malaysia kan..haha



Ok..
Lepas jer persembahan...
Jamal leh lak duduk depan dewan untuk seisi autografi...
Kali pertama aku jumpa artis yang rajin layan peminat dia...
Maklum r.. Orang lama lambat panas..hehe
Ok...
Aku share r sket gambar2...
Sorry for Quality...
Salah korang r x support aku DSLR saper suruh..haha

Abang jamal melayan peminat..

Autograf Jamal Abdillah


Aku sempat berjabat tangan dengan dia... Masa aku berjabat tangan dengan dia...
Aku terlepas cakap... 
Abang Jamal.. saya memang minat gila dengan lagu abang...
Terbaik!
Dia pon balas, Terima Kasih, Terima Kasih...
Aku ingat dia nak ajak la aku duet ker aper ker..haha
Tapi xper... Aku puas hati..haha

Paling aku terharu sekali ayat dia..
Saya kan milik masyarat....
Fuh... mendalam tu..haha

Ayat penonton yang paling aku suka..
Wei.. aku bergambar dengan Jamal ni..Aku nak tunjuk kat ayah aku..
Bagi dia jeles..haha






14 Comments to “Konsert Jelajah Simfoni Remaja Kebangsaan 2011 dan Jamal Abdillah Di UUM”

erleena (December 19, 2011 at 3:34 AM)

hahahhaa statement sume nak lawak , haha bes je tgok korunk , el tak msuk pun , sdey kan :P

sha my heart (December 19, 2011 at 9:16 AM)

apabila retis bertemu artis, pergh meletups all. haha~

p/s: dgr2 ramai suka vlog ijam wlpn kita tak pernah dgr lagi..

suzie rahman (December 19, 2011 at 9:16 AM)

hihihi,,excited beno yer. "gadis melayu" dtg komen.:)

eliyaezlinalias (December 19, 2011 at 6:13 PM)

wahhh...jumpa jamal eh! jeles!

yusuflaili(Goku) (December 19, 2011 at 8:25 PM)

salam;
OOoooo..rupanya awak minat habis kat jamal..samalah kita!!..

nurul diana (December 20, 2011 at 1:26 AM)

x mnat jamal , hahaha

Woofer Storm (December 20, 2011 at 7:40 AM)

suka lagu dia gadis melayu..hhhee

rozeeta rashid (December 20, 2011 at 9:22 AM)

suara jamal macho. hehe.amik tak gambar dengan dia?

teyn teyn (December 20, 2011 at 10:05 PM)

siapa bilang gadis melayu tak menarikk .. hahaha

Rieanna (December 20, 2011 at 10:51 PM)

minat sgt Jamal, suara mantop..! mmm...sy jd followers awak, awak sudi2 la melawat blog sy...jd la members klu sudi...tq
http://drieannastop.blogspot.com/

Papa PUSS (December 20, 2011 at 11:02 PM)

wah terikut dgn family
habislah.. minat satu family tu..
hehehe


BTW dah follow here..
Hope hit me back.. Thanks....:)

CekbOlat-bOlat (December 21, 2011 at 9:57 AM)

Raja Pop ! pewwittt

Aida Omar (December 21, 2011 at 4:59 PM)

fuyoo..dapat jumpa jamal lah. bestnye

Aien Not Alien (December 21, 2011 at 8:36 PM)

lagu baru jamal pun best...


lagu lama lagi la best... ^_^"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...