Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

DiGi iPhone 4SURE 4 ME

DiGi iPhone 4SURE 4 ME






Assalamualaikum....
ok...
Macam yang aku post kat FB aku tuh..
Aku teringin nak join contest daripada Nuffnang nie...
Ala yang pasal Digi Iphone tu...


Aku memang giler sket bab gadjet nie...
Tapi....
Tak berkemampuan nak beli....
Jadi bila Nuffnang buat konteks macam nie..
Memang lah aku nak join...

Aku pon dah merujuk mana2 blog yang gila gadjet nie...
Sebagai info tambahan la untuk gadjet yang bernama IPHONE 4S ni..
Aku yang mengharapkan Nokia 3310 ni mana lah pandai sangat dengan gadjet yang besar2 nie...haha

OK.. Kenapa aku minat gler kat Iphone nie..
Yang pertama memang nak bagi senang aku online..haha
dengan mutu yang lengkap dan smart bergaya ni...
Boleh r aku melaram lebih sikit..haha

Antara sebab lain kenapa aku suka giler kat IPhone 4S nie...

Size Gadjet...



Dibantu juga dengan size yang sangat sesuai dengan poket seluar aku yang besar nie..haha
Dengan tahap ketinggian dia berurukuran 4.5 inch, kelebaran 2.31 inch, ketebalan 0.37 inch dan hanya mempunyai berat sekadar 140 gram...
Dah tentu IPhone 4s ni memberi keselesaan kepada pengunanya...
Kalau aku menang r..haha

Gambar...



Yang paling penting juga adalah kualiti gambar yang ada di dalam IPhone 4s ni..
Senang r bagi aku nak update blog dengan gambar2 yang baik kualiti dia..
IPhone 4S ni mengunakan kamera yang mempunyai 8 megapixel, Auto Focus, Tap to Focus, Face detection, dan LED Flash,

Jadi ni memang memudahkan aku untuk update blog aku...
Dengan mengisi gambar2 yang berkualiti tinggi dengan mengunakan IPHONE 4S nie...
Jadi xde r nak gambar yang kabur2 kan...
Baru ramai leh terjah blog nie...
Iklan dari Nuffnang pon meningkat :P


AutoFocus... Sumber

Video...

Bukan muka aku keyh! haha


Yang seterusnya adalah video dia... Kepada saper2 yang selalu lepak blog aku...
Aku antara yang suka buat VLOG...
Kalaulah berpeluang aku menang IPHONE ni....
Boleh r aku buat vlog selalu..hehehe

Macam contoh baru2 nie aku join event DIGIJelajahDesa yang kat Alor Star tu...
Kurang aku dapat record video dan gambar...
Sebab kualiti gambar dan video dari Handphone aku sekarang xcukup power macam IPhone 4S nie...

Kalau kiter rekod video mengunakan IPhone ni..
Dia ade satu function yang boleh menstabilkan gambar video korang...
Walaupun tangan aku ni x la parkinson mana...
Tapi boleh lah menjamin kualiti video yang power..

Batteri dia..






Batteri dia yang paling aku suka...
Paling power kalau kiter x guna boleh mencecah 40 Jam....
Jadi tak payah la aku nak pikir sangat nak cas kan....
X lah serabut kepala sangat...

Tapi kalau kau sentiasa guna..dia akan kurang r... maybe sekurang2nya dalam 6jam...
Tapi korang takkan nak mengadap IPhone macam mengadap laptop kot...
Kan?
Banyak menda la yang aku leh gunakan kalau aku berpeluang menang IPHONE 4S nie..

SIRI..





Yang paling aku suka sekali Iphone ni dilengkapkan dengan sistem SIRI..
SIRI ni bertindak macam Assistance kiter r...
Kita boleh bertanyakan macam2...
Termasuk lah.. jadual kiter....
Senang kan? Tak payah nak susah2 nak cari awek....
Awek banyak kerenah...
SIRI xde karenah.. haha

Ok..aku rasa cukup dah aku rasa Kenapa aku giler sangat nak IPhone 4S ni..
Nak beli duit xde...
Jadi join r... Mana lah tahu ade rezeki kan....
Dah nak dekat setahun dah dengan Nuffnang...
Takkan lah xde peluang langsung nak menang kan...hahaha

Ok..
Seperti yang disyaratkan Nuffnang..Kena letak lencana nie...
So.. Aku pon letak r gak...




Kalau Ade Nuffnanger nak join.. korang leh r klik SINI



0 Comments to “DiGi iPhone 4SURE 4 ME”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...