Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Final Maharajalawak Mega...

Final Maharajalawak Mega...






Assalamualaikum...
Ramai aku jangka x saba2 nak tunggu pusingan akhir Maharajalawak Mega ni kan..
Maklum r...
Malaysia kan ramai suka lawak... Seram...
Sebab tu drama dengan filem semua citer lawak dengan hantu....



Ok.. Peserta mesti korang dah tahu kan..
Boboi, Osbon, Syok dan Seihu...
2 team dari Malaysia...
dan ada juga dari Indonesia dan Singapura...
Jadi xde la nak kata terlalu berat ke Malaysia...
Tak gitu? hehe

Ok...
Macam2 cerita kiter dengar pasal maharajalawak nie...
Ade best...
Ade lawak...
Ada tak lawak langsung...
Ade kontroversi...
Dan macam2 lagi la....

Siapa pemenang pilihan aku?
Aku rasa antara dua ni je r..
X boboi.. mesti Osbon...
Sampai aku ngigau Os bagi aku kayu golf.
Ade petanda nak menang lewtew! haha

Aku harap perlawanan akhir atau final maharajalawak ni bagi impak yang best r dari sebelum nie...
Baru r final...kan2...
Jadi sama2 ler kiter tunggu....
Saper yang menang.....


0 Comments to “Final Maharajalawak Mega...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...