Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Gathering Sintokkian Blogger

Gathering Sintokkian Blogger


Semua yang hadir...




Assalamualaikum...
Hari ni aku nak update pasal gath aku bersama2 geng2 blogger yang ada kat UUM...
Ok....
Aku pada awalnya tak rancang langsung nak buat gath2 nie...
Maklum r...
Saper r aku kat dalam dunia blog yang serba luas ni kan....

Tapi aku tergerak nak pilih tarikh selepas beberapa orang blogger yang duk gatai tangan tanya...
Jom r lepak sama2...
Jom r gathering....
Tapi abis sampai situ jer....
Jadi aku pon tergerak hati nak pilih tarikh.....



Aku pon pilih r tarikh 2 minggu awal...
Yer r...
Bagi peluang kat blogger2 nie kosongkan tarikh tu kan...
Tarikh dia...
Aku pilih 29/11/11...
Aku main hentam jer pilih...
Sebab aku tengok tarikh tu macam ramai dak2 UUM yang free kan..hehe
Jadi aku pilih tarikh tu...

Semasa gathering dijalankan...


Dalam gath tu xde r nak bubuh agenda yang hebat2 sangat...
Cukup r sekadar boleh mengeratkan hubungan silaturrahim....
Lepas tu bergambar sama2....
Lepas tu bincang untuk baju Sintokkian...
Aku design...
Aku rasa macam xcantik jer...
Tapi diorang still accept...
So aku cakap...
Pi lantak..hahaha



Ok.. jadi aku pon bergambar2 sakan r dengan budak2 nie....
Dan aku nak share dengan korang...
Kalau x suka tengok picture aku...
Sila letakkan tapak tangan anda kat skrin....
hahahaha

Ok... sebelum aku share....
Aku nak mintak maaf kat admin dan founder Sintokkian Blogger...
Sebab pilih tarikh x bincang dengan korang dulu...hehehe
Sorry k...

Cool Blog Bukan Di UUM...haha


Ok gathering ni aku buat kat Cool Blog UUM...
Yer r...
Nama pon Cool Blog....
Blog pon da sedap...
So aku belasah jer r...
Saper nak rasa Cool Blog kat UUM....
Meh r datang UUM....
hahaha :P

Ok... cukup r aku rasa aku merapu...
So masa untuk share picture....


Aku dan Jerza



Aku dan Arifin Janal

Aku dan Fezal Mohd


Aku dan Farah Awien



Antara yang ada....

Antara Blogger lain yang hadir

TQ sangat2 kepada semua yang hadir... :D






33 Comments to “Gathering Sintokkian Blogger”

c i k a n a (December 1, 2011 at 10:54 AM)

wahhh...seronok nya korang wat gathering.. teringin nk ada gathering mcm ni.. sob.. sob..

are_tik25 (December 1, 2011 at 10:56 AM)

terbaik!!! pasni kte gath lg k!!!

raby atul edawiyah (December 1, 2011 at 10:57 AM)

suka2...gathering tu..memang best..nati wat lagi la..cool blog satu yew..! hik2...

p/s : ejaan nama saya bukan adawiyah tapi edawiyah la... (=

FarhanahAdzlan (December 1, 2011 at 11:02 AM)

bestnye~jeles2~haha=)

sha my heart (December 1, 2011 at 11:08 AM)

Nampak best je. Kalau kite ada lagi best. Haha~ perasan. =)

Sebenarnya, 'lantak pi', bukan 'pi lantak' =)

jemput ke blog: tips persediaan utk orang masuk dapur kita

ADAM FIKRI (December 1, 2011 at 11:18 AM)

bestnya dpt gahtering..xpernah join pun ag..

Anif Abdullah| AA (December 1, 2011 at 11:28 AM)

korang semua memang cool abis ahh..haha
jgn lupe invite lagi next gathering :)

SpeakerSekolah (December 1, 2011 at 12:49 PM)

Mantap habis..sume hensem2 lawa2..

eliyaezlinalias (December 1, 2011 at 5:00 PM)

wahhh! besh nyer gath kan! nampak semua muda belaka...student kan mostly...
hurm..kalo mak mak org cam akak neh segan lah nak join! hehehe
eh! ada org ajak kew?? hahahahhaha

Cik Bambam (December 1, 2011 at 5:17 PM)

ehhh..UUM dah ada cool blog ek? maklum lar.. ahkak ni dah lama tngglkn UUM.. hehehe..

salam kenal yer adik junior.. :P

PeJuAnG CinTa (December 1, 2011 at 7:16 PM)

tu dia.. habis bloger uum dia kebas ~

yusuflaili(Goku) (December 1, 2011 at 7:21 PM)

salam;
bagus buat cam tu..dapat bertukar pendapat idea secara santai,dapat juga jumpa blogger life..

Mr Rileks (December 1, 2011 at 8:50 PM)

tak ajak aku pun... :( mentang2 aku x #retis & bkn budak U... hehehe...
sintok nie x jau hdah dr tpt aku bro..

cik ika (December 1, 2011 at 10:03 PM)

wah beshnye..

Jerr (December 2, 2011 at 12:34 AM)

@JERZA

haha di sini -gelak*

PeJuAnG CinTa (December 2, 2011 at 1:31 AM)

belajar la google+ hehehe

nuyui a.k.a miss YUI (December 2, 2011 at 2:08 AM)

beshnya dapat gath..

syiok!!

NUR AYNIE (December 2, 2011 at 2:51 AM)

mencik2...=( cpt buat 1 lg..nk join nie..=P

saya cello191 (December 2, 2011 at 3:25 AM)

wah~~

nanti nk p terjah la blog diorg..^^

Pendamba Mawar (December 2, 2011 at 3:50 AM)

ijam ar paling smart/haha

Miss Purple Ungu (December 2, 2011 at 4:02 AM)

dh lama x gi gathering huhuhu...

?e'in? (December 2, 2011 at 4:41 AM)

bestnye wat gathering utk blogger.. e'in xpenah join.. huhu..

Lia Irdelia (December 2, 2011 at 5:18 AM)

waaa..
bestnyer..
buat kat mana tu/..

:)

asyrafNAKjadiLEBIHbaik (December 2, 2011 at 5:22 AM)

sgt best kot buat gathering...untonglaaa...hehehe

to my blog - Acapsuur (>,<)

msredcheesecake (December 2, 2011 at 8:34 AM)

Best nya gathering... Mesti meriah.... Boleh kongsi tips....

hazanis (December 2, 2011 at 12:08 PM)

bestnya...=)

Saiazuan (December 2, 2011 at 8:02 PM)

aku prnah skali je gathering blogger ni.. tu pn under nuffnang

rozeeta rashid (December 2, 2011 at 8:56 PM)

wahh. ramai jugak ye pergi gathering. siap nak buat tshirt tuu.

Mya (December 2, 2011 at 10:51 PM)

bestnya! meriah sungguh =)

erleena (December 3, 2011 at 2:58 AM)

xnk bace entri nieh ahah XP

madammondoq (December 3, 2011 at 4:27 AM)

wah.. bestnya!! gathering!! i like!!

LadyBird (December 3, 2011 at 4:33 AM)

bgsnye leh jumpe :)..
rapatkan saff :D

nasha sanza (December 5, 2011 at 2:07 AM)

wah! bestnya...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...