Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Harap yang join segmen vlog dapat bersabar...

Harap yang join segmen vlog dapat bersabar...






Assalamualaikum....
First sekali aku nak ucapkan ribuan malahan jutaan terima kasih kepada semua yang support
Segmen-Nak Masuk Vlog Nizam Ijam

Ramai jugak yang tertanya dan bertanya bila vlog tu nak keluar....
hehee..
Jadi saya menjawab...



Seperti biasa kalau korang x baca lagi malang yang menimpa aku bertubi2..
Korang leh baca kat SINI...

Aku sekarang mengalami masalah lappy yang merajukkan dirinya..hehe
Dia menjahanamkan dirinya dan masuk hospital...
Jadi aku sekarang x boleh nak keluarkan vlog ag :)

Jadi aku sangat berharap kepada yang join segmen tu boleh bersabar menanti sepertimana aku sabar duk tunggu laptop tu siap..hehehe

Ok.. sementara korang nak tunggu laptop aku siap..korang leh layan vlog2 yang ntah menda2 tu kat SINI...hehe

hope korang sabar k :)

p/s: nak panggil sayang kang ade lak yang muntah..haha


6 Comments to “Harap yang join segmen vlog dapat bersabar...”

Woofer Storm (December 15, 2011 at 7:18 AM)

ada masa nak join gak.hehee takpe bro,beli lappy baru je^^


#follow sini..

SamsulAhmad (December 15, 2011 at 9:21 AM)

aku akan bersabar dan terus bersabar bro.. hahaha...

sha my heart (December 15, 2011 at 11:04 AM)

kak sha sabar je =)

topijerami90 (December 16, 2011 at 3:35 AM)

xminat la vlog,hehe

Onitsuka_hana (December 17, 2011 at 7:31 AM)

lambat pun xpa..:)

jia creatifelt (December 19, 2011 at 8:06 PM)

sabar bukan separuh dari iman..tp sebhgn..kerna iman nie terbhgi kepada bbrp cbang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...