Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Malang Bertimpa-timpa...

Malang Bertimpa-timpa...


Ni lagilah malang x berbau..haha




Assalamualaikum..

Malang Bertimpa-timpa...
Ok... hari xde banyak aku nak cerita...
Cuma sedih banyak perkara...
Pertama. Laptop aku rosak...
Lepas buat segmen...
Terus Laptop aku rosak..
Hampeh tol...


Ni saper r yang pasang barang2 elektrik overdos ni yang penyebab blackout ni!
Lepas blackout..Terus aku x leh bukak laptop aku...
Syial lah ko!
Nasib bek aku xjumpa ko...
Kalau aku dapat ko...
Aku blackoutkan ko lak..

my laptop..


Tapi segmen tu masih lagi berjalan..
Bila laptop aku da ok..
Aku akan buat la vlog yang seperti yang di janjikan....
Ok.. segmen tu kat SINI

Lepas tu...
Hari ni aku check la nuffnang...
Suka jer aku tengok beberapa blogger...
Dapat invitation...
Siang malam aku tunggu nak pi nie...
Tapi maybe bukan rezeki...
Tahun depan kot...
Pastu....

Aku check la bahagian earning....
Semua BE dah jadi ME...
Dan xde da BE yang baru..
Sedeyh seyh!!!
xde aper2 masuk..
Dah r tak keje...
harap Papa dan Mama jer nie...hu2...



Lepas tu...
Masa latihan futsal...
Jatuh pulak....
Berdarah kepala lutut aku....
Bala2... nak pergi seminar pon x leh nie...hahaha
Jadi sabar jer..



Maybe ada yang baik lagi menanti didepan....
Sabarkan tiang agama... :)


28 Comments to “Malang Bertimpa-timpa...”

SpeakerSekolah (December 10, 2011 at 10:04 PM)

Petanda nk dapat lappy baru tu..hehe..

ZYASH (December 10, 2011 at 10:18 PM)

Setiap yang berlaku ada hikmahnya...

Syafiq Ahadin (December 10, 2011 at 10:46 PM)

auwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! sakit!!!!

Pendamba Mawar (December 10, 2011 at 11:30 PM)

main futsal ke pi bertetak?haha..sbor je la.

LifeIsDreams (December 11, 2011 at 12:00 AM)

hai..saya bru follow ur blog..n if u dont mind pliss follow my blog too..blh kongsi cerita :)

normazuin jamaludin (December 11, 2011 at 12:24 AM)

ish2. .apalah nasib. .sabar oke. .ade hikmah disebaliknya (;

sha my heart (December 11, 2011 at 1:38 AM)

kesiannya kat ko, wei..

sabar ya. jangan mengeluh ye. =)

raby atul edawiyah (December 11, 2011 at 8:06 AM)

sabor jewla yew... addoiii yg pling sakit tu jatuh tu...huhuu menakutkan la..! sapu ubat yew..moga cpt sembuuh.. (=

Scarlett O'Hara (December 11, 2011 at 4:31 PM)

Seksinya kaki! :D
Malang mmg tak berbau jadi kenalah selalu hati2.

angga zhan (December 11, 2011 at 7:38 PM)

hahah....
this picture is so funny.. hahaa
I like it.,
cool :)
by the way, join and follow my blog please..
I'm already followed your blog..
I'm waiting for you to visit and join in my blog
salam kenal,, and God Bless You..
http://gapekamania.blogspot.com/

azzifarunnurafizza (December 11, 2011 at 7:48 PM)

tu bukan malang, itu dugaan Allah.. :) chill ya bro..

CikHoneyBee (December 12, 2011 at 12:38 AM)

Insya Allah, lepas ni mungkin segala tuah dtg bertubi tubi. :)bersabar lah

LadyBird (December 12, 2011 at 5:02 AM)

sabar yer..

p/s : gambar singa tu mmg menakutkan.. kalau lady kat tmpt lelaki tu sblm singa tu ngap.. lady dh pengsan dah..

Miss Purple Ungu (December 12, 2011 at 6:45 AM)

mmg kena beli lappy baru la tu hehehe ;)

misz sheyla (December 12, 2011 at 9:50 PM)

cisss.cissss..ciss...dan cisss... boleh lak pc aku hang tang kaki tu...aduiiiii nak pitam ase...bhahahaha..xpe Allah sebaik-baik perancang

Mya (December 13, 2011 at 1:22 AM)

eh laptop nizam pulak rosak? dag detect kenapa?

madammondoq (December 13, 2011 at 8:03 AM)

dugaan tu.. kena banyak bersabar.. kalau tak sabar pi kedai beli laptop baru!! wink!!

Afiq Ryunosuke (December 13, 2011 at 8:09 AM)

kesabaran membawa kejayaan....
insan yang cemerlang lahir dari hati yang bersih dan minda yang tenang....

cam tk betul je.... XP

Kaca mata (December 13, 2011 at 9:26 AM)

Dugaan...

cik ika (December 13, 2011 at 6:08 PM)

ala tiannye..sbr dear~~

eliyaezlinalias (December 13, 2011 at 6:12 PM)

kesian...tapi xpe!
kan ada pepatah tu, bersakit2 dahulu bersenag lenang kemudian...huhuh
so, sabar eh!

Mr Rileks (December 13, 2011 at 7:52 PM)

haha, dorg wat karan spare kot...

Faidhatul Arfah (December 13, 2011 at 8:48 PM)

sabaq3. hee :) .. tu petanda nak kena laptop baru tuuu. ngehngehngeh . XD

Hanif (December 14, 2011 at 2:57 AM)

sabar bro

PRINCESS HASRIDA (December 14, 2011 at 5:26 AM)

nk kene beli lappy baru kot.. hehe.. sabo je la.. saya dh folow blog awk.. nice.. sy suka ayat yg simple..

Wan85 (December 14, 2011 at 1:09 PM)

http://wanwidget.com/
kadang kadang walaupon sakit tp kita akan gelak sensorang, hehhe

missxidi (December 14, 2011 at 5:13 PM)

LA...skrg kn dah pakai galaxy note...it's ok kalo lappy rosak =)

Onitsuka_hana (December 18, 2011 at 7:28 AM)

positif..haiwan peliharaan dia kowt.. nak swuh masuk khemah xmuat..tu letak kat luar :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...