Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

3 Hari Yang Meletihkan....

3 Hari Yang Meletihkan....






Assalamualaikum...
3 Hari Yang Meletihkan....
Menda yang beban sangat..?
Saja jer buat cter..haha



Ok la.. kan sekarang semua universiti tengah hangat dengan final exam...
Macam tu gak UUM...
Tapi 3 hari lepas sangat membebankan aku la...
Sebab...
Paper aku direct 3 hari...

5hb- Asas Ekonomi Islam (nama jer asas, susah kemain)
6hb- Matematik (ske gler aku paper nie... ske SGT!!!!)
7hb- International Trade and Financing (bunyi pon dah susah)



Ske aku 3 hari ni....
Sampai aku update blog pon dah x betul...
X caya tengok SINI

3 hari nie la aku rajin macam Amalina Che Bakri rajinnya...haha
Kalau lah aku rajin dari awal macam nie...
Boleh gi UK...
Ops...
Nanti kena sound...
Zip mulut..hehe

Aku harap saper yang baca nie..
Boleh la doa2 kan aku berjaya k...
Tak susah pon berdoa untuk kawan ni :)

10hb paper berikut...
Macam mana la gayanya..hu2..
Berserah Kuantan jer r..hehe



0 Comments to “3 Hari Yang Meletihkan....”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...