Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Apa bila 10sen mula berharga....

Apa bila 10sen mula berharga....






Assalamualaikum...
Aku sebenarnya giler dgn paper gila ni...
3hari direct paper.. dah la susah2...
Terima Kasih sebab buat jadual begitu best.. :(

Ok..Aper kene mengena dengan tajuk?
Ok ni cter dak UUM ambil air masak la..
Yang bayar seposen seliter tu...
(seperti gambar diatas)
.....



Aku pon isi la 90 sen untuk sebotol besar tu...
90sen aku masukkan...
Air bergerak masuk ke botol...
90 sen...
80 sen...
70 sen...
60 sen...
50 sen..
40 sen...
30 sen..
20 sen...

Tiba2 air da penuh botol...
Lantas ku tutup mesin... dan minum sedikit air...
dan aku masukkan lagi baki 10sen air tu kedalam botol...

Kedekutnya aku...
Kang bagus kalau aku tinggalkan 10sen tu untuk orang yang nak ambil air berikutnya...
Tapi nak buat macam.. dah itu rezeki aku.. :)

p/s: Entry merapu ketika stress tgh exam... haha esok exam.. kena study Nizam... nak grade x??


0 Comments to “Apa bila 10sen mula berharga....”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...