Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Dapat Kad Raya...

Dapat Kad Raya...



Assalamualaikum.. ade jugak kad raya aku tahun nie..hehe Kalau tahun-tahun sebelum ni.. aku selalu jugak menghantar kad raya kat kawan-kawan dan jugak rakan-rakan blogger... tapi tahun ni agak sibuk jadi aku tak berkesempatan nak bagi kad raya...

Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih r kepada orang yang hantar kad raya ni.. Siapa tak kenal, blogger top Malaysia ni... Eqbal Zack.. Rajin beliau ni mengirim kad raya... Semoga mendapat doa yang baik2 daripada penerima termasuk lah dari aku..HEHE


Kedua kad raya aku dapat dari UUM, Universiti Terkemukanie.. HEHE... yer r.. orang praktikal kat UUM... Memang la dapat..hu2kan!

Ok, kalau ade blogger yang tetiba baik hati nak antarkan kad raya... korang leh pos di alamat ini

Nizam Ijam
DPP MAS, UUM
06010 Sintok Kedah

P/S: ada ker orang nak antar nak dekat raya nie..HEHEHE


14 Comments to “Dapat Kad Raya...”

# Posted by Syarifah Nadia Syed Mohsin (August 9, 2012 at 9:04 PM)

wahh untunglaa dapat kad raya,.hehe

# Posted by SiBudakKurus (August 9, 2012 at 9:23 PM)

wah budk uum ke. ade 2 3 kali gi sane n lalu dpn dpp mas tu..thniah byk kad rye

# Posted by Cik Tasya (August 9, 2012 at 9:39 PM)

uwerkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk untunglaa haaa..wait for me yaa..haha

# Posted by miz ruha (August 9, 2012 at 9:52 PM)

bestnye dapat kad raya.
miz pun duk tgu sapalah yang nak anta kat raya kat miz ni...
haish,,,

# Posted by Sarah Mohd Saleh (August 9, 2012 at 10:34 PM)

lame xdapat kad raya.sapo lahhh nak bg kt kite ni lagi =.=

# Posted by yusuflaili(Goku) (August 10, 2012 at 11:04 AM)

ada lagikah kat raya ni?..ada jual ka mana nak cari?

# Posted by Lyaa Suriany (August 10, 2012 at 1:04 PM)

untung la dapt kad raya

# Posted by hafiz hafizol (August 10, 2012 at 6:27 PM)

untunglahhh untunglahh..

# Posted by shafiqabdshukor (August 10, 2012 at 8:20 PM)

bestnya dpat kad raya..

# Posted by sha my heart (August 11, 2012 at 7:55 AM)

raya tahun ni ramai blogger minta alamat nk pos kad raya. Segan jgk nk kasi alamat sb kad raya belum cari. Cuma kasi alamat pada kawan2 blogger yg memang rapat dari dulu sampai sekarang.
*x sbr nk tngok kad raya abg eq jgk. Belum balik kg.

# Posted by luqman zakaria (August 11, 2012 at 10:20 PM)

dah dapat ke...bestnye..sy punyer ntah dah dapat ke belum..kene tunggu balik kampung dulu baru tahu

# Posted by roziahojijie (August 14, 2012 at 10:51 AM)

Tahun ni sy belom dapat agy mana-II kad raya ouhh . huhu

# Posted by Natasha (August 18, 2012 at 7:13 AM)

nak jugak kad rayaaaaa d:

# Posted by Dianaa (August 23, 2012 at 12:32 AM)

untung la dapat kad raya.
btw selamat hari raya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...