Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Jom VOTE Nizam Ijam di Malaysia International Tourism Blogger Conference & Award 2013


Jom VOTE Nizam Ijam di Malaysia International Tourism Blogger Conference & Award 2013


Assalamualaikum... tetiba tengok nama tercalon untuk Tourism Entertainment Blog.. Tak tahu lah ada harapan nak menang ker tak sebab saingan pon agak sengit..hehehe

Aku sebenarnya mengambil peluang ni untuk bersama2 join rakan2 blogger memperkenal dan mempromosikan blog ni.. Hope dengan aku join contest ni dapatlah aku memperkenalkan blog aku ni kepada lebih ramai orang lagi...


Contest ni bagus sebab memperkenal dan memberi peluang kepada blogger macam aku ni yang suka berjalan2 dan menulis dalam blog tentang pengalaman percutian aku... di masa yang sama aku boleh juga promote tempat2 menarik yang ada di Malaysia ni.. :)

Ok.. aku nak tunjukkan mcm mana cara korang nak VOTE

1. Tekan link ni http://www.mitbca.com/category.php?id=2
2. LOG IN guna FACEBOOK..
3. Pilih Tourism Entertainment Blog
4, dan VOTE Nizam Ijam :)



Siap.. aku suka contest yang senang2.. org nak vote pon senang kan? HEHE... ok lah... doakan aku berjaya :D


10 Comments to “Jom VOTE Nizam Ijam di Malaysia International Tourism Blogger Conference & Award 2013”

# Posted by TiranaAduka (February 14, 2013 at 9:00 AM)

salam ijam
Ini ke yg dimaksudkan ijam?

# Posted by are_lin@yu (February 14, 2013 at 10:52 AM)

gudluck!!!

# Posted by Kira Sakura (February 14, 2013 at 12:26 PM)

wish u luck

# Posted by unsecretostory (February 14, 2013 at 3:52 PM)

DONE !
GoodLuck yaaa :)

# Posted by nabila (February 14, 2013 at 6:01 PM)

goodluck ya ;)

# Posted by Unknown (February 14, 2013 at 10:10 PM)

good luck boss

# Posted by Unknown (February 16, 2013 at 2:29 PM)

all the best oke!! :)

# Posted by QA's ~ mamapapa (February 17, 2013 at 9:57 AM)

gud luck,ijam..done! voted u:)

# Posted by onlinebusiness (February 20, 2013 at 11:35 PM)

congrate

# Posted by Unknown (March 7, 2013 at 3:19 PM)

dah tengok result, takpe masih boleh usaha, awk ttp juara :) info awak semua sgt membantu, wish u epy blogging ya!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...