Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Pada Suatu Cinta Dahulu - Pratonton

Pratonton Pada Suatu Cinta Dahulu.. 

Assalamualaikum.. apa khabar.. hope korang sihat... Alhamdulillah, aku berhenti keje..hehe.. Tapi aku bersyukur.. selepas berhenti berkerja aku tetiba dapat invite tuk hadi ker Pratonton Pada Suatu Cinta Dahulu. 




Aku masa dapat invite ni berpikir dua tiga kali gak nak pergi... memandangkan aku sekarang petani anggur yang terhebat di Asia Tenggara sekarang.. Jadi aku meluangkan masa untuk berjalan-jalan nak pergi ke Pratonton Pada Suatu Cinta Dahulu ni. :D


Perjalanan pergi aku dari Mersing ke Kuala Lumpur memang lancar.. tetapi sebagai pendatang baru.. aku pon menjadi pening dan sesat semasa masuk ke bandar Petaling Jaya... HEHE orang dekat-dekat situ pon stress jalan kat situ.. ni pulak aku kan orang baru :)



Pratonton Pada Suatu Cinta Dahulu ni di adakan di Cathay Damansara di e-Curve.. Pada Suatu Cinta Dahulu ni merupakan filem romantik komedi yang diterbitkan oleh Metrowealth Pictures. Lakonan Intan Ladyana, Niezam Zaidi, Wawa Zainal, Zalif Sidek, Eddy Rauf, Elmy Moin, Dottie, Siti Aziz, Azlan Komeng dan ramai lagi.

Aku kongsikan sedikit sinopsis tentang filem ini..


“Rasa tertekan Zainal (Niezam Zaidi) dengan alam perkahwinannya yang sekarang ini, mengigatkan beliau kembali tentang memori silamnya. Pada 18 tahun yang lalu, ketika dia di alam persekolahan Zainal terkenal dengan kenakalannya ketika itu Zainal baru tingkatan 4. Waktu itu Zainal mempunyai seorang kekasih yang bernama Nora (Wawa Zainal). Sikap Nora yang lurus bendul membuatkan Zainal mula bosan. Namun sejak perkenalan Zainal dengan Azura (Intan Ladyana) seorang gadis yang cute dan pendek, membuatkan Zainal semakin hari semakin menyukai sikap Azura yang selamba itu.

Adakah Zainal tetap meneruskan hubungannya bersama Azura? Siapakah yang menjadi pilihan Zainal? Semuanya akan terjawab dalam filem romantik komedi, ’Pada Suatu ‘Cinta’ Dahulu’”

Jadi apa korang tunggu lagi? boleh la beramai memenuhi pawagam pada 21 Februari untuk menonton citer kelakar giler ni! :D

Masa pratonton tu apa lagi.. aku pon mengambil peluang r bergambar dengan artis yang berlakon dalam citer ni :) Korang jangan jeles pulokkk! HEHE

ucapan daripada otai MIG.. David Teo


Nantikan filem terbaru dari kami nanti.. HAHA Intan Ladyana

with Wawa Zainal :D ok aku xde lesung pipit..okbai

papa i love u.. Zalif Sidek HEHE

with CEO MIG uncle David Teo.. Ada pelakon mau pakai x uncle? HEHE

Ok lah selesai update... jumpa di next entry... aku tunggu gambar dari MIG Online ni.. kalau ade gambar aku..leh r aku kongsi2 kan..hahaha

p/s: layu tengok puteri lilin Intan Ladyana.. HAHA







22 Comments to “Pada Suatu Cinta Dahulu - Pratonton”

# Posted by Sayidah Napisah (February 20, 2013 at 3:32 AM)

untunglah.. huhu

# Posted by Sayidah Napisah (February 20, 2013 at 3:32 AM)

untunglah.. huhu

# Posted by Yaya Mohd (February 20, 2013 at 5:18 AM)

besh ke...huuu?

# Posted by Unknown (February 20, 2013 at 6:26 AM)

comelnye zalif sidek !!! ;D

# Posted by NinaAz (February 20, 2013 at 7:21 AM)

Hai. Salam kenal. Follow u.
Wawa zainal cuteeeee ♥

# Posted by Cik Zara (February 20, 2013 at 8:55 AM)

bestnya..klo xnak bagi saya.. :)

# Posted by Kira Sakura (February 20, 2013 at 9:29 AM)

dah xrajin nak pegi tgk wayang heeee

# Posted by Kira Sakura (February 20, 2013 at 9:29 AM)

dah xrajin nak pegi tgk wayang heeee

# Posted by Kira Sakura (February 20, 2013 at 9:29 AM)

dah xrajin nak pegi tgk wayang heeee

# Posted by Kira Sakura (February 20, 2013 at 9:29 AM)

dah xrajin nak pegi tgk wayang heeee

# Posted by Anum (February 20, 2013 at 2:28 PM)

best nya

# Posted by miss yatie (February 20, 2013 at 3:09 PM)

best jugakan, tentu kita pun teringat masa zaman persekolah dulu bila tengok citer ni...tengah mengingat kembali cinta pertama hihiih...

# Posted by Unknown (February 20, 2013 at 3:20 PM)

bestnye..hmm done follow sini :)

# Posted by zarul farhana (February 20, 2013 at 3:34 PM)

best x cita tue....

# Posted by Gary Asip (February 20, 2013 at 6:41 PM)

wah... bestnyer dapat invite untuk pratonton.. tak pernah dapat pun.. hehe..

# Posted by admin (February 20, 2013 at 6:44 PM)

wah.. siap bergambar lagi.. nice entry!

# Posted by QA's ~ mamapapa (February 21, 2013 at 11:10 AM)

boleh tahan ke ceritanya?patut mintak casting ngan uncle David Teo tu..hehehe!!mane tau ada can? :)

# Posted by Isamuddin Isa (February 21, 2013 at 2:56 PM)

Macam mane nak dapat kan tayangan perdana ni di masa hadapan ek.. cer kongsi cer kongsi..

# Posted by Unknown (February 22, 2013 at 11:19 AM)

wahh mcm best je citer neh.. :D untunglaa dpt tngkp gmbr gn retiss kn.. :P hee

# Posted by Sya Chot .. (February 26, 2013 at 10:42 AM)

semalam kawan sya baru cakap pasal bnda ni..dia ajak p tengok,tapi ..... huhu best tak?>hee

Anonymous (February 28, 2013 at 8:48 AM)

whoah this weblog is magnificent i like reading your pοsts.
Kеep up the good work! You rеаlize, many pегsons are loоking around for
this info, you can аid them greatly.

Also vіsit my blog: Red Kings Poker Offer
my webpage > Micro Stakes Bonus

# Posted by tirahzairi (March 5, 2013 at 10:46 AM)

nape tirah xdijemput? hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...