Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Gala Dinner Award Malaysia International Tourisme Blogger Conference 2013 - Antara Mangsa Dengan Pemangsa

Gala Dinner Award Malaysia International Tourisme Blogger Conference 2013 - Antara Mangsa Dengan Pemangsa




Assalamualaikum.. Tahniah kepada pemenang2 award di Gala Dinner Award Malaysia International Tourisme Blogger Conference 2013.. Sama ada anda layak atau pun tak layak.. anda sudah pun di gelar sebagai pemenang kategori masing...



Pengalaman petarungan yang hebat.. terutama di kategori aku.. Tourisme Entertaiment Blog... biar r perjalanan pertarungan aku di ceritakan dalam bentuk gambar... lebih senang paham... kan?



semasa awal pertandingan..


Selepas undian di tutup..


Senarai Finalist Di umum kan


Tetapi pemenangnya?


best kan? hehe

Tahniah kepada pemenang.. mungkin blog anda terlalu lama di dalam dunia blogging.. mempunyai unsur2 tourisme yang hebat, mempunyai entertaiment yang mantap.. dan mungkin mempunya 'kenalan' yang ramai... tahniah tahniah tahniah..

thank kepada Feroz Othman sebab banyak membantu aku dalam undian... nak wat macam mana.. xde rezeki..

Bagi aku? aku memandang rezeki aku takde disini... Tetapi aku mengharapkan kedatangan aku event malam tadi akan mendatangkan rezeki di masa akan datang...

Letih woooo dari penang terbang ke KL.. Semata2 nak attend event ni.... So aku mengharap kehadiran aku berbaloi....

Tapi aku bersyukur sebab sempat jugak bersua muka dengan blogger hebat yang datang ke malam anugerah tu.. Antaranya..


dan


Jadi cukup lah sampai sini coretan aku... hope lepas ni ade lagi menda aku nak crita dalam blog usang ini :)





7 Comments to “Gala Dinner Award Malaysia International Tourisme Blogger Conference 2013 - Antara Mangsa Dengan Pemangsa”

# Posted by Izwa Kamaruddin (March 7, 2013 at 2:24 PM)

takpe dah rezeki takat situ je kan..alhamdulillah jugak..

# Posted by AbgferOz (March 7, 2013 at 2:44 PM)

untung la dapat pergi.. bersyukur je dngan apa yg dpat.. atleast dpat jemputan...


p/s... tak ajak aku pun (gelak jaat)

# Posted by QA's ~ mamapapa (March 7, 2013 at 4:29 PM)

tahniah buat finalist & pemenang :)

# Posted by Sya Chot .. (March 9, 2013 at 5:45 PM)

untnglaa~~ hnya ini sahaja yg mampu keluar dari fikiran..*jelesss...hehe

# Posted by ajax85 (March 10, 2013 at 1:17 PM)

tahniah kepada pemenang dan jugak bro..heheheh

# Posted by ajax85 (March 10, 2013 at 1:17 PM)

tahniah kepada pemenang dan jugak bro..heheheh

# Posted by Mawardi yunus (March 10, 2013 at 10:59 PM)

insyaallah moga terus maju ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...