Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Bila Menetap Di Penang...

Bila Menetap Di Penang...

Bandaraya Pulau Pinang


Assalamualaikum... Alhamdulillah... seronok dapat merasa suasana kehidupan yang baru.. hidup sebagai orang pulau... Tinggal di Pulau Pinang... Yes!.. Kalau dari dulu berangan2 nak jalan2 atas jambatan Pulang Pinang... Tapi sekarang itu adalah laluan utama yang menghubungkan Seberang Perai dan tempat aku tinggal sekarang...


Jambatan Pulau Pinang


Sekarang menjadi seorang yang baru bermula nak berjinak2 dalam dunia bisness... dunia yang penuh cabaran.. Cabaran dari segi markerting, Cara komunikasi, Promotion.. Sebab pengalaman aku yang ada sebelum ni di letakkan dalam bisness aku sekarang...

Jadi setakat ni aku kongsikan ini dulu... maybe di entry akan datang ada cerita yang lagi best yang boleh aku kongsikan dengan korang :D

Salam ;)


6 Comments to “Bila Menetap Di Penang...”

# Posted by Unknown (March 14, 2013 at 1:05 AM)

wahh kat blah mana? ceq bkal jadi org penang jugak..tg tokong.. hehe

# Posted by FIZGRAPHIC (March 14, 2013 at 1:09 AM)

Nanti aku free,a ku p lepak ngan hang. :-)

# Posted by shu (March 14, 2013 at 10:13 AM)

kebanggaan rkyat Penang :)

# Posted by Izwa Kamaruddin (March 14, 2013 at 2:31 PM)

wahhh best nyerrr duk kat penang :)

# Posted by Mawardi yunus (March 19, 2013 at 12:55 AM)

semoga terus maju bro

# Posted by ajax85 (March 23, 2013 at 10:39 AM)

selamat berjaya bro..penang bandar besar itu..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...