Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Lepak Di Bukit Bendera..

Lepak Di Bukit Bendera..


Assalamualaikum.. ade pon masa nak update blog.. tu pon sebab ade benda nak cerita... hehe baru-baru ni lepas jer aku pos barang2 customer.. aku pon mencuri kesempatan masa yang ada tuk jalan2 ke Bukit Bendera salah satu tempat bersejarah di Pulau Pinang..


Pada mulanya aku excited gile sebab dapat naik kereta api pelik naik bukit ni.... Biasa la... kalau dah naik kereta api ni.. Memang tetiba telinga pon jadi pekak jap..HEHE

pintu masuk

Sampai jer atas... aku dah berada lebih kurang 700 meter tinggi dari paras laut.. Tetiba aku rasa sejuk jer... Yer r kat Penang memang panas giler... sebab biasa la... satu pulau yang penuh dengan bangunan batu.. Memang la dia panas giler..

permandangan dari atas...

Aku share la gambar2 yang aku tangkap masa berada di Bukit Bendera ni..









Jangan ditanya mana gambar aku.. sebab aku pergi sorang.. xde orang nak tolong tangkapkan gambar... HEHE :D






10 Comments to “Lepak Di Bukit Bendera..”

# Posted by ERAZ FADLI (March 23, 2013 at 4:50 PM)

Bulan 11 lepas sempat pergi sini.. Pergi pagi, masih berkabus.. Ramai giler orang..

# Posted by bukankosong (March 24, 2013 at 1:41 AM)

best kan?

aku baru lepas balik tp thn lepas la

# Posted by Unknown (March 24, 2013 at 7:44 PM)

tempat dating dulu2

# Posted by Mohd Sazli Cikgu Autocad (March 24, 2013 at 11:27 PM)

wahh dah lama xpegi bukit bendera..brp ye skrg tiket masuk??

# Posted by ~ayusleeping~ (March 26, 2013 at 2:28 PM)

awal bln dpn baru nk gi penang... klu sempat leh gi bukut bendera.. ^_~

# Posted by Nory Zoulkefle (March 27, 2013 at 9:38 AM)

lama dah tak jejak kaki ke Penang...
boleh lah start plan utk next percutian..
hehehe

# Posted by Unknown (March 27, 2013 at 11:26 AM)

Dah lama x g Bukit Bendera.. Nampak macam ade perubahan sikit..

# Posted by Sya Chot .. (April 8, 2013 at 12:23 PM)

lama sangat dah tak pergi sini..dulu dip wat kat pulau..:) now kt uum..rindunya kt p.pinang

# Posted by JomJalan (April 30, 2013 at 2:46 PM)

Dah lama tak turun Penang, walaupun bukannya jauh sangat.

Ada benda baru tak kat atas tu?

# Posted by Nina Mads (May 1, 2013 at 10:54 PM)

org penang tp takda masa nk pi..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...