Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Event Pelancaran Smashies Burger Di Metro Genting Bersama Barrack Obama

Event Pelancaran Smashies Burger Di Metro Genting Bersama Barrack Obama






Assalamualaikum... duduk KL ni seronok gak.. banyak gak event2 yang aku boleh join... nak2 bila aku seorang freelance skrg... Cheewwaahh..


Aku dapat jemputan untuk join satu event iaitu Event Pelancaran Smashies Burger Di Metro Genting Bersama Barrack Obama... Aku pon pelik... macam mana Obama ni boleh tersesat kat sini..HAHA


Ni detail alamat diorang dan juga facebook.

Smashies Burger
Address: Lot 126-G-5, Metro Genting,
Jalan Genting Klang, Setapak,
53300 Kuala Lumpur, Malaysia
Operating Hours: 6pm-11:30pm daily
Facebook: https://www.facebook.com/SmashiesBurger

peta lokasi

sebelum nak masuk mcm biasa la kena daftar dulu kan :D


design wall kat Smashies Burger boleh kata sangat menarik... nampak eksklusif dan bergaya..




aku tunjukkan kt korang senarai menu...




batman memang kena ada pengawal..HAHA

Agak-agak kalau aku tunjuk gambar ni kat mertua aku... mesti dia suruh aku join politic..HAHA

proses membuat burger dijalankan

majlis perasmian oleh 'barrack obama'

terbaik VVIP kita :D

nyum nyum nyum!!


gua makan dulu lah k.. HAHA

kalau korang nak cuba.. korang boleh tengok alamat dan atas atau facebook https://www.facebook.com/SmashiesBurger




9 Comments to “Event Pelancaran Smashies Burger Di Metro Genting Bersama Barrack Obama”

# Posted by Bro Framestone (July 9, 2013 at 5:18 PM)

Sejak bila Obama ada deal dengan Batman Malaysia nie?

ilham "OBAMA" Anas (July 9, 2013 at 9:10 PM)

Hi Nizam, i ve been at jakarta again right now....thanks for togetherness....hope we can meet again in other event...congratulation for Smashies! Ilham "OBAMA" Anas

Anonymous (July 9, 2013 at 9:10 PM)

Hi Nizzam, i ve been at jakarta again right now....thanks for togetherness....hope we can meet again in other event...congratulation for Smashies! Ilham "OBAMA" Anas

# Posted by cleffairy (July 10, 2013 at 1:44 PM)

Interesting gig, isn't it?

# Posted by boni kacak (July 10, 2013 at 5:24 PM)

pergh... Presiden obama tu. ada tak ko sound dia supaya hormat kat agama Islam sikit?hehehe

# Posted by E'in (July 16, 2013 at 10:41 AM)

dugaan tol laa bln2 pose nie tgk beger tu..

eh mmg same laa muke mcm obama... hahaha

# Posted by sohoque (July 18, 2013 at 12:04 PM)

aku ingat lps ni ko leh jd bodyguard barrack obama la.. hahahaha

# Posted by Denaihati (July 18, 2013 at 11:36 PM)

wah...dapat bro dapat bersalam dengam obama. masih tertanya siapa nama sebenar "obama" ni....

# Posted by Unknown (July 19, 2013 at 10:14 AM)

nmpk gaya bro kene reveal 'barrack obama'..
haha..
nmpk sbijik pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...