Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kempen Watsons Azam Raya Bersama Faizal Tahir

Kempen Watsons Azam Raya Bersama Faizal Tahir



Assalamualaikum... kalau korang nak tahu aku dah stay KL untuk pembikinan single pertama aku yang akan di lancarkan tak lama lagi... :D

Tapi sebelum tu aku dapat jemputan event yang meletop dari Bro Framestone... Pada awalnya aku tak tahu pulak program ni ada Faizal Tahir.. Jadi aku pon sebat r pakai baju batman dengan jaket... nasib baik aku xpakai rayband aku... Kalau tak memang orang kata aku peminat tegar Faizal Tahir la... HAHA

Event ni diadakan di Al-Amar Lebanese Cuisine, Level 6, Pavilion.. Mesti la tempat makan... makanan arab beb.. rasa macam kat Jordon pulak rasa... Kenyang giler.!!


Antara blogger yang hadir

Melodi kot...

Pintu masuk.. HEHE

Program jalan

gambar aku dengan Faizal Tahir...

aku share makanan yang aku makan tadi HEHE

buahan









Macam mana tengok terliur tak dengan makanan dia.. HEHE thanks Watsons Malaysia dan thanks Bro Framestone

Siapa nak tahu cara-cara nak ajak Faizal Tahir datang rumah?? usha video ni!


4 Comments to “Kempen Watsons Azam Raya Bersama Faizal Tahir”

# Posted by Mek Onie (July 5, 2013 at 11:53 PM)

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,nizam ijam ke yg pakai baju batmannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!! haiiiiiiii :D

# Posted by Mek Onie (July 6, 2013 at 9:57 PM)

fineeeeee,takley add fb awak T_T

https://www.facebook.com/sitiauni.afifah

# Posted by wiida (July 8, 2013 at 7:08 PM)

Wah! Saya amek picture ok? Thank you!! :)

# Posted by wiida (July 8, 2013 at 7:08 PM)

Wah! Saya amek picture ok? Thank you!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...