Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Gathering Blogger Dengan Iron Man

Gathering Blogger Dengan Iron Man..




Mesti ramai yang jeles sebab aku antara yang awal layan cerita Iron Man 3 ni.. hehehe Alhamdulillah lepas dapat jemputan daripada broframestone.. Tak sangka pulak waktunyer tepat dengan kehadiran aku kat KL... Kalau korang nak tahu,,, aku baru2 ni ada sikit urusan kerja di KL.. jadi sambil menyelam minum air la... Sempat jugak aku lepak dengan geng blogger ni..


Ironman pon pancit..HAHA


Kitorang lepak di GSC One Utama.. dan tiket pangung wayang di sponsor penuh oleh advertlets..
jadi aku leh kongsikan sikit2 gambar event ni... di event ni jugak aku jumpa blogger-blogger yang sebelum ni aku borak hanya di facebook...

Antaranya..



Antara blogger yang memeriahkan lagi panggung wayang ni ialah Yana YassinIrwan Alessa, Ishak Ismail, Boni KacakHafiz Rahim

aku rasa kerdil jer bila lepak dengan diorang ni.. maklum lah semua retis... huhu


15 Comments to “Gathering Blogger Dengan Iron Man”

# Posted by Bro Framestone (May 2, 2013 at 3:39 PM)

dah la retis nie datang paling lambat he..23x

# Posted by Yana Yassin (May 2, 2013 at 3:41 PM)

Event camnie lah kita makin kenal ramai kawan blogger. Siap boleh jadi kawan bukan setakat utk blog ajer.. Nice to meet u :)

# Posted by Azwar Syuhada (May 2, 2013 at 3:43 PM)

Wah bestnya, dapat lepak dengan blogger-blogger lain.. :)

# Posted by boni kacak (May 3, 2013 at 1:51 PM)

hahahaha.. rupanya ada jugak ko pacak nama aku dalam entri ni. sorry tak tegur malam tu bro. aku sebenarnya penyegan orangnya.haha. tapi next time, aku akan ramas2 pipi ko k.hahahaha

salam perkenalan bro :)

# Posted by Sya Chot .. (May 3, 2013 at 3:09 PM)

wowww..cte ironman 2 tu best kn?xpuas tgk sekali,kena berulang2..heheh

# Posted by Cik Kay Jue (May 5, 2013 at 5:20 PM)

bestnyer...

# Posted by unsecretostory (May 5, 2013 at 8:03 PM)

Best . untung untung :)

# Posted by Rianti Mahadewi (May 7, 2013 at 12:01 PM)

This comment has been removed by a blog administrator.

# Posted by afgan (May 22, 2013 at 1:39 AM)

My first thank you for the article photos on this site.
my likes see it, however sorry I did not accidentally daydreaming here and I also did not know because what ...
hopefully can inspire many people. success always

# Posted by Izzuddin Fauzi (May 25, 2013 at 1:18 AM)

Bestnyelah dapat join gini... Adoi, tak ada kesempatan lagi berjalan2...

# Posted by m (May 26, 2013 at 6:45 PM)

hensem ironman tu hehe :p

# Posted by Bunda_nora (June 21, 2013 at 1:51 PM)

assalamualaikum,

bunda tumpang lalu...bunda orang baru..

# Posted by ajax85 (July 4, 2013 at 12:51 PM)

oklah mcm 2..sila lah dtg ke blog sy ye..http://ajax85.blogspot.com

# Posted by Anuar (July 5, 2013 at 9:46 AM)

ZBestnya dapat bergathering bersama geng-geng blogger.. Bilalah agaknya saya nak ada peluang macam ni...

# Posted by sohoque (July 11, 2013 at 2:12 PM)

wei... mana gambar aku? tak der pon.. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...