Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Raya Moments of Closeness with Samsung

Raya Moments of Closeness with Samsung..

Assalamualaikum.. Hari ni aku nak kongsikan dengan korang macam mana Samsung ni telah merapatkan hubungan aku dengan kawan-kawan Di Aidilfitri..Dengan ada bermacam-macam teknologi canggih ni.. Kita berpeluang untuk terus berhubung dengan kawan-kawan walaupun masing-masing dah pun berada di dunia sendiri..

Kawan-kawan UUM

Tahun lepas adalah raya terakhir aku bersama kawan2 di UUM.. So tahun ni masing akan beraya dengan kerjaya dan bidang masing2.. Jadi aku ingin mengekalkan hubungan dengan kawan-kawan aku di Universiti sehingga sekarang walaupun masing-masing sudah berkerjaya.


Rakan bekas sekolah Menengah..

Jadi nak menghimpunkan kawan2 seperti raya-raya sebelum ni aku perlu sentiasa berhubung antara satu sama lain supaya setiap semua perkara yang dirancang di bulan Syawal nanti akan berjalan lancar dan memberi nikmat kenangan yang terindah..




Jadi aku mengunakan Samsung s3 sebuah gadjet yang ternyata menjadi pilihan orang muda ketika ini.. Ternyata dengan telefon pintar daripada Samsung ini aku akan terus mengekalkan dan mendapat info terkini tentang rakan-rakan walaupun mereka tinggal di negeri-negeri berlainan.

senang nak contact kawan-kawan dengan Samsung ni... Canggih dan hebat!

Mudahkan... Keakraban semakin ketara kalau kita mengunakan samsung ni... Nak2 yang sama macam ni Samsung s3.. Boleh berSMS, MMS, Facebook, Twitter, Wechat dan pelbagai software yang begitu memudahkan hari-hari kita.. Aku jugak bercadang nak buat reunion dengan pelajar sekolah dan juga UUM dengan mengunakan Samsung s3 ni.. Semoga segalanya dipermudahkan..

Apa yang aku nak hari raya nanti? Dah tentulah SAMSUNG S4 yang terkini dan terlatest yang menjadi rebutan ramai sekarang ini.. Begitu jugaklah aku... Kalau di beri peluang untuk memiliki Samsung S4... Dah tentu raya kali ini adalah yang paling bermakna dalam hidup aku.. Mendapat hadiah daripada syarikat gadjet yang paling hebat di Malaysia sekarang ini..

Aku kongsikan dengan korang link mereka2 yang mempunyai saat indah dengan mengunakan Samsung

kalau korang nak tengok lebih jelas korang boleh guna link ni https://my.campaign.samsung.com/portraitsofraya/

Dan aku nak kongsikan iklan yang sangat-sangat menyentuh perasaan ni.. Hope korangboleh ambil iktibar daripada iklan ini..



MINTAK TOLONG TEKAN BUTANG LIKE dan SHARED KAT BAWAH TU OK :D


9 Comments to “Raya Moments of Closeness with Samsung”

# Posted by Syuhada Nasya (July 22, 2013 at 6:23 AM)

saya suka samsungg hihihi

# Posted by KiD (July 22, 2013 at 12:47 PM)

Memang best kan samsung! Like!!

# Posted by Nadia Johari (July 22, 2013 at 2:29 PM)

good luck

# Posted by fyna (July 22, 2013 at 2:53 PM)

good luck ^_^

# Posted by Zuan (July 22, 2013 at 3:13 PM)

hehe goodluck bro, tengok kid pun dah menggila dia punya like.. boleh lawan lagi ni hehe

# Posted by E'in (July 22, 2013 at 4:48 PM)

kite xgune samsung.. sobsss...

good luck...

# Posted by ✿INA AINAA✿ (July 22, 2013 at 5:04 PM)

Done!! hehehehe

# Posted by boni kacak (July 22, 2013 at 10:14 PM)

good luck bro..

# Posted by Fienazzuki (July 23, 2013 at 6:07 AM)

owh....mcm tuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...