Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Malaysia VS Chelsea - Bila Aku Layan Bola

Malaysia VS Chelsea - Bila aku layan bola..



Assalamualaikum.. lama rasanya aku tak update pasal bola..hehe. Baru-baru ni aku tak bercadang langsung nak tengok perlawanan bola antara pilihan Malaysia menetang Chelsea.. Tapi selepas jer aku berbuka malam tu.. Ada pulak kawan mengajak...

Jom pi tengok bola...

Kalau tiket mahal kita lepak luar jer la...

Memandangkan aku pun takde keje nak buat jadi aku pon bergerak denga senang lenang ke Stadium Shah Alam.. dengan harapan nak lihat persembahan Malaysia yang mengagumkan..huhu..

Tapi bila sampai.. nah... ramai gila penyokong Chelsea... Aku pun pening, aku ni kat Shah Alam ke kat London ni.. HAHA

ni gambar curi


gambar guna hp aku hehe

bukti aku pergi sana huhu


Bagi aku la.. mungkin au tak minat Chelsea... Maybe sebab tu aku tak paham kenapa mereka lebih gemar menyarung jersi Chelsea berbanding jersi Malaysia... Maybe nak pergi Stamford Bridge tak boleh kot..HEHE

Pendapat aku bagi perlawanan Malaysia Chelsea ni.. Malaysia masih lagi tak mempunyai penyerang dan pemain tengah yang bagus.. Kemasukkan Nazmi Faiz dan Nazrin Nawi banyak membantu serangan Malaysia di minit-minit akhir perlawanan... Aku harap coach Rajagopal boleh mengunakan dua orang pemain ini sebaik mungkin..

aku kongsikan beberapa gambar yang boleh korang tengok bagi yang tak pergi stadium..

Penyokong Malaysia Chelsea

Amri Yahyah

Apa kebenda tu maksud dia?

Chelse banner

Warm up

Gurusamy

Tak Kenal

FreeKick

Drogba kat Galatasary dah bro huhu

K rueben

Keputusan penuh Chelsea 1-4 Malaysia
Ehhh salah pulak..HAHA

Kredit gambar kepada bro HazmanFadzil




1 Comments to “Malaysia VS Chelsea - Bila Aku Layan Bola”

# Posted by hazman aka species1980 (July 27, 2013 at 4:40 AM)

Hurmm.... patut la ko kata nak curi gambar aku aritu.... hhahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...