Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Siapa Nizam Ijam?

Assalamualaikum... Salam perkenalan



Saya sebenarnya menulis semula tentang perkenalan diri saya supaya korang tahu blog siapa yang korang tersesat masuk ni..HEHE

Nama saya Nizam Ijam.. Cukuplah anda tahu nama panggilan sahaja dan saya berasal dari Mersing Johor.. Seorang yang sudah pun menamatkan pengajian di Universiti Utara Malaysia dalam jurusan perbankan..Saya sekarang penulis sepenuh/separuh masa di blog ini.. Saya mula menulis pada tahun 2007 sehinggalah sekarang..

Saya meminati bidang nyanyian, travel dan juga jemputan event..

Banyak jugak pengalaman yang saya dapat melalui blog walau pun tak sebanyak blogger otai yang lain..

Antaranya:


1. Blogger pilihan Utusan Malaysia Mac 2013
2. Blogger pilihan majalah Remaja bulan April 2013
3. Runner up Tourisme Entertaiment Blog di Award Malaysia International Tourisme Blogger Conference 2013

 Blogger pilihan Utusan Malaysia Mac 2013

Blogger Pilhan Remaja April 2013

Top 3 Tourisme Entertaiment Blog di Award Malaysia International Tourisme Blogger Conference 2013

Sekarang saya juga terlibat dengan penulisan dan jemputan event dan juga review produk.. Kepada sesiapa yang berminat untuk invite saya ke event korang boleh hubungi saya di

Emel: nizamijam_90@yahoo.com
Facbook: http://www.facebook.com/nizamijamofficial/
Twitter: https://twitter.com/#!/NizamIjam90
Youtube: http://www.youtube.com/user/NizamIjam90


6 Comments to “Siapa Nizam Ijam?”

# Posted by Mek Onie (July 25, 2013 at 4:38 PM)

haiiii,nak signnnnnnnn :P

# Posted by Sheila Salim (July 25, 2013 at 5:05 PM)

Assalamualaikum awak. wahh baru first time jejak sini. heee salam perkenalan dan salam ramadhan yeee :)

# Posted by INNANIE ARIFFIN (July 25, 2013 at 6:46 PM)

ooo budak johor. saya KLuang

Anonymous (July 26, 2013 at 7:38 AM)

saya nak panggil abam untuk jadi penyanyi jemputan kat majlis pertunangan saya boleh?? macam mana nak call abang ye??

-boni kacak-

hehehe

# Posted by Yanty Lee (July 29, 2013 at 10:37 AM)

Salam kenal ye iJam!

# Posted by Zuan (August 1, 2013 at 10:52 PM)

hahahaha boni menjadi anon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...