Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Pelancaran Produk AOC dan Tayangan Wolverine

Pelancaran Produk AOC dan Tayangan Wolverine




Assalamualaikum... kali ni aku mendapat jemputan untuk review program yang di adakan di Pavilion Kuala Lumpur.. iaitu program AOC Product Launch.. Produk apa yang di lancarkan? InsyaAllah akan aku cerita selepas ini... :D

aku hitam? salahkan flash ok! haha

Ok, aku menerima jemputan event ini sebagai jemputan media.. Antara blogger dan media yang hadir ialah Bro Framestone, Yana Yassin, Melastik Bintang, Sohoque dan juga Mr Jocko.





Antara produk yang dilancarkan ialah

AOC 69V Series AH - IPS Monitors (with built-in speakers)
Model: I2269VWM
Saiz Skrin: 21.5 
Harga: RM 559

Model : 12369VM
Saiz Skrin 23
Harga: RM 639

Model : 12769VM
Saiz Skrin 27
Harga: RM 1069


AOC 63P Series 21:9 Cinema Monitor


Model : Q2963PM
Saiz Skrin 29
Harga: RM 1499

Ok aku kongsikan gambar sepanjang program yang aku tangkap guna handphone canggih aku 3310 ni 

pendaftaran media

khusyuk dengar taklimat
rajin tak aku dengar taklimat HAHA

Model2 yang dilancarkan

Kalau lepas tengok filem ni.. Semua keluar panggung jalan bajet Wolverine..haha



Pelancaran bebola api hehe

buah tangan dr tuan rumah


Ok jumpa lagi next event :D


3 Comments to “Pelancaran Produk AOC dan Tayangan Wolverine”

# Posted by ✿INA AINAA✿ (July 26, 2013 at 8:16 PM)

huaaaaaaaaaaa nak tengok gak cerita ni.. hurmmmmm..... bukan nak pelawa kan.. XD

# Posted by Zuan (July 28, 2013 at 1:42 AM)

hehe saya agak pemalas bab ke event ni

# Posted by boni kacak (July 28, 2013 at 12:45 PM)

filem wolverine tu terbaik tak bro??haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...