Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

IFTAR - Restoran Lavagrill Burger Seri Serdang

IFTAR - Restoran Lavagrill Burger Seri Serdang

Assalamualaikum... Hari ni aku dapat pulak jemputan dari bro BenAshaari untuk join team dia Kelab Blogger BA berbuka di Restoran Lavagrill Burger Seri Serdang, Selangor..


Antara blogger yang hadir Que Achmad dan isteri , Pembawa Wacana dan keluarga , admin Fuh.my , MawardiYunus , Shawn , Najeeb , MK Syahir, Faizal Fredley , Dkna Abza dan tunang , Sueizza dan tunang , Qaseh Dalia , Yan Ty , Miezarx..



Kami bermula dengan berkumpul di Masjid Putra, Nak tanya sapa paling awal? aku sampai dalam pukul 6 dari Kuala Lumpur.. Lepak2 dulu melihat keindahan Masjid Putra..
Dan akhirnya mereka pon sampai..HEHE


Lepas jer solat Maghrib kami bertolak ke Restoran Lavagrill Burger Seri Serdang, aku memang tak tahu la sebab duduk dalam kereta tumpang Que Ahmad. So aku tak tahu jalan HEHE



Mula-mula kami dihidangkan dengan roti John bersalut coklat sos.. Mana tak terliur aku tengok..HAHA nak jer sebat semua... Tapi kena ingat orang belakang jugak,,huhu

Ayam panggan

Nasi Putih

Kari Ikan

Lepas tu aku dan kawan2 dihidangkan dengan nasi putih, kari ikan dan ayang panggang... Bau jer pun aku dah terliur ni pulak rasa dia.. Memang meletup!!

Burger dah bakar keluar dah!!

Yang no 2!!!

apabila gambar lebih penting dari makan.. HAHA

Lepas tu bege bakor pulok.... Ni yang aku tunggu- tungggu kan. Memang terbaik rasa dia.. Daging dia di grill dengan cantik sekali membuatkan sipemakannya merasa puas denganapa yang dimakan.. 

Lamb Chop

Last sekali kami dihidangkan dengan Lamb Chop.. Rasa dia memang menjilat jari tangan dan hampir2 ke jari kaki.. Tapi jangan jilat jari kaki pulak... kang lain rasa.. HAHA

muka aku memang ade nur kan..hehe

Lastsekali bergambar beramai2... dengan tokey kedai.. Terima Kasih kat tuan kedai Encik Razman.. Semoga dimurahkan rezeki dan perniagaan semakin maju yer boss... :D

siapa-siapa yang nak mencari alamat ni anda boleh lah search 

Alamat : Restoran Lava Grill Burger,. 
No. 15-1, Jalan 18/33A,. 
Taman Sri Serdang,. 
43300 Seri Kembangan
Selangor
HP: 017-2520031 (RAZMAN)


9 Comments to “IFTAR - Restoran Lavagrill Burger Seri Serdang”

# Posted by Que Achmad (July 28, 2013 at 4:14 PM)

Abe paling hensem kat situ semalam, wakakakkaka

# Posted by Qaseh Dalia (July 28, 2013 at 4:35 PM)

Owh cahaya mende haha .. nampak naik skit kt perut smlm opss ..

# Posted by Mawardi yunus (July 28, 2013 at 8:33 PM)

ok smpai lamb chop wa dah angkat bendera putih. hahaha

# Posted by Nadia Johari (July 29, 2013 at 12:19 AM)

untungla dpt jmputn abg ben..hehe...knyang la awk

# Posted by Yanty Lee (July 29, 2013 at 12:43 AM)

Tidak! Awat time cheq dok snap gambar pun buh kat sini. OMG!

# Posted by Dkna Abza (July 29, 2013 at 8:05 AM)

tangan sape duk tengakkan beger dari jatuh??? hahaaa

# Posted by Dr Fuh (July 29, 2013 at 8:37 AM)

aikk..nama gua pon ada..kah kah kah..tak hajak!!

btw, ada rezeki jumpa lagi bro!

# Posted by Sue Izza (July 29, 2013 at 1:49 PM)

sibuk amik gambar,org lain dok telan air liur doh tu..heehee..anyway salam kenal dari puteri rimba
myputeri21.blogspot.com

# Posted by Zuan (August 1, 2013 at 10:51 PM)

huhu rajin mu ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...