Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

IFTAR - Potluck Blogger Cofee Talk Dataran Bawah Shah Alam

Iftar Potluck Blogger Cofee Talk Dataran Bawah Shah Alam




Assalamualaikum... hari ni aku memunculkan diri lagi di majlis blogger.. Kali ini dilangsungkan dengan lebih unik.. Di adakan di Dataran Bawah Shah Alam.. Membawa makanan masing2 dan dicampurkan supaya semua dapat rasa...HEHE tapi sudahnya terlebih jugak makanannya HAHA

datang2 buat gaya MB salam semua orang... HEHE

Seronok bila berborak2 santai macam ni.. Banyak isu2 semasa yang boleh dibincangkan... Ada yang cerita zaman2 silam..huhu Ohmedia team pon ada datang... Agak2 muka aku boleh masuk OhArtis x? paling x pon OhTidak?? haha


sampai dalam 5 minit jer dah gelak... punya la baik diorang punya punchline masing2

Banyak beb makanan dia.. aku ingat makanan x banyak masa aku gerak dari rumah.. Sekali macam2 ada... Nasi minyak, Nasi kuning, Air hijau, Air Laici, Air Nanas, KFC, Kuih berkilo... Aku tak tahu nak makan mana satu dulu huhu


Korang tengok makanan dia.. kalau aku tulis jer xde gambar..korang kata aku tipu..huhu

Masa ni aku pi serang air dulu.. HEHE

Lepas tu apa lagi.. masuk jer waktu terus bahan makanan tanpa segan silu..huhu

aku pulak tetiba jakun pulak aku tengok makanan ni haha

Punchline ada dimana2..huhu

Lepas jer berbuka puasa dengan solat maghrib.. Kitorang pon sembang2... 

Tetiba si Ainna Strawberry Coklat Celup ni cakap kat tepi aku..
Ooooo ni Nizam Ijam.. Tak Tegur pun ehhhh??? Dalam Facebook gambar muka HITAM.. Jumpa depan2 PUTIH pulak...
Terus geng2 menjadi menjadikan Troll ni antara topik utama membahan aku malam tadi... sampai suruh aku tukar domain NizamHitam dot com.. HAHA

Wei... Dia puji aku putih.. Bukan kata aku hitam...selam kepala dalam sungai jap..

HAHA apa2 pon aku tak ambil hati pon.. sebab aku pon banyak gak bahan orang... Tapi yang paling aku tunggu sekali punchline Abang Ensem... memang terbaik dari tanah.... nama pon jutawan Hartanah kan.. :D

Antara blogger yang datang:

Melastik Bintang, Bro Framestone, Acul, BroFami, Ainaa, SyukriTahir, NamiaCinta, Irwan, Azman Ismail, Ohmedia Crew, BoniKacak,  ladfeamir dan  lain2 (akan diupdate nanti)


P/S: lepas ni dengar citer nak futsal pulak... aku memang dah lama x main ni... xsabo nak nunggunyerrrr hehe



13 Comments to “IFTAR - Potluck Blogger Cofee Talk Dataran Bawah Shah Alam”

# Posted by Bro Framestone (July 29, 2013 at 2:18 PM)

fitsal tue apa ek?

# Posted by boni kacak (July 29, 2013 at 2:21 PM)

aku pun dah lama tak main FITSAL. hehehehe

# Posted by azman (July 29, 2013 at 2:30 PM)

Owh tak tahu pulak ada krew oh media :)

# Posted by Encik Suami (July 29, 2013 at 3:09 PM)

Assalamualaikum...

wow..meriah giler iftar korang.

aku nie kan..setiap kali org buat gathering ker majlis apa yg melibatkan blogger..mesti aku tak tau.tup2..muncul je post kat entry yg join.

oo..aku kene terima hakikat yg aku bukan retis atau blogger femes yg follower beribu macam korang.

#sy sedar siapa diri saya

# Posted by E'in (July 29, 2013 at 3:18 PM)

bestnye... bile laa ein nak join mcm nie... sbb kat jb xde kot... huhu

# Posted by Unknown (July 29, 2013 at 4:12 PM)

hahahahahaha terbaik lah bro semalam, ada masa kita sembang ngeteh event lain.. ekekekeke..

# Posted by Nadia Johari (July 29, 2013 at 4:45 PM)

untunglaa

# Posted by Sheila Salim (July 29, 2013 at 4:58 PM)

Assalamualaikum. bestnyaaa sheila tak dapat join. jauhhh hehehhee :)

# Posted by ✿INA AINAA✿ (July 29, 2013 at 4:59 PM)

hahahaha tak pasal2 ayat aku jd bhn korang.. hahahahahahaha...... XD

# Posted by MK Syahir (July 29, 2013 at 10:51 PM)

set2 retiss tak hajak gua yang newbie ni pon..sobss

# Posted by Yanty Lee (July 30, 2013 at 8:55 AM)

ni geng2 stock2 retis. memang tak dihajak la kan.. hmm....

# Posted by broFami (July 31, 2013 at 3:12 AM)

Kenapa wajah ku tiada didalam entry ni.. ? huhu sedihnya. . tapi nasib baik link ada. tapi salah lah bro.. bukan dot com, tapi dot Net ye.. hehe :-D

# Posted by deq noor (August 2, 2013 at 1:52 PM)

hitam ke? biasa je tengok.. ainaa salah org kot.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...