Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Aku Tak Tahu Nak Call Saper Guna Free Call Ni..


Assalamualaikum...

Yer r..  25 hb Jun kan birthday aku...
Dapat call free dari Celcom ni...
Suka,, aku suka sekali...hahaha

Kalau masa Sekolah Menengah...
Ni la masa yang di tunggu2..haha
Nak adjust awek..
Tapi kena sedar yang aku ni da tua...hahaha

Aku tak tahu nak call saper ni...
Kang main call sebarangan kang tercall awek orang...
hahhaaa
kang ade pulak pengsan kene penumbuk...

Macam luahan perasaan la pulak aku nie..
hahahahaa...

Saper nak suh aku call?? meh bagi no tipon korang..hahahaa.
Takde free call, sibuk nak free call..
Da ade, tak tahu nak guna....
hu2...
Masalah2..
dapat bergayut dengan awek ni ok gak...hahaha
Hallo!!!!!


8 Comments to “Aku Tak Tahu Nak Call Saper Guna Free Call Ni..”

shera haifa (June 27, 2011 at 3:54 AM)

meh col sini.haha
=)

nelly (June 27, 2011 at 4:31 AM)

saya !
hahaha
=D

Afiq Ryunosuke (June 27, 2011 at 4:32 AM)

try la call ibu dan bapa....
pakcik dan makcik sedare....
sepupu sepapat....
dan yg bersangkutan dgn bro....
^.^ baru berbaloi baloi~~~

Mr Rileks (June 27, 2011 at 4:35 AM)

kol ler saya abe ijam... auww... hahaha...

Kamarul Azri™ (June 27, 2011 at 4:37 AM)

kawan KA dulu pernah buat lawak antara negeri, selamba call operator, tu tnya nak apa cakap saja nak call sebab dapat call free...

KA teringat kisah tu sampai sekarang

ainina jelani (June 27, 2011 at 4:52 AM)

kol sy :D hepi befday :D belated opps

Nizam Ijam (June 27, 2011 at 7:09 AM)

thanks semua sebab sudi komen,...hehehe :)

mcm2 jawapan ada nie...mana satun nak ikut nie..hahahaaaa

zarulfarhana (June 27, 2011 at 8:02 AM)

nk pnjam sat leh x..nk tel kwn kwn lama..time nie la leh wat kata kita tingatkn mereka..,hheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...