Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Mari Menari.. Layan~~



Assalamualaikum...

Tadi lepak rumah pakngah aku layan Mari Menari nie....
Tengok Lisa jer.... hahahhaaa...
Aku dengar sebelum ni la...dia ada problem dengan R dia....

Aku tunggu jer....
Sekali memang betul....
Tak per r...Takkan semua nak complete kot...
Da cantek...kene ada kekurangan sikit..hehe



Ok...
Pasal Mari Menari nie...
Ni 1st Time aku tengok...
Yang paling aku tersenyum tadi gandingan mak dengan anak.....
Tak per la kan.... Mencuba...
Ok la tu..
Ada lagi minggu depan:)
Maknanya da terbukti orang berumur boleh menari...tu jer...

Makcik2... nak menari erk?? boleh...duduk bilik sorang2....
Tutup pintu..bukak lagu..haa... bersenam la sorang2...
Badan Sihat... Otak cerdas... kan...
Jangan tengah2 orang ramai...
Nanti jadi umpatan orang.....
Bertambah dosa orang...hu2...

Niat murni dipandang serong :)

Makcik ni r nak menari..hehe :)


Ok la.. Mari Menari yang tersingkir tu adat la kan.....
Semua nak menang saper nak kalah...
aku ni masuk Tournament tak pernah menang pon nie..hahahaha

Ok la...
Pikir Entry lain jap..haha :)


5 Comments to “Mari Menari.. Layan~~”

Mr Rileks (June 27, 2011 at 7:28 AM)

psttt... nnt yusri mrah.. haha...

alif ismail (June 27, 2011 at 7:28 AM)

huhu...macam penah tgk je muka makcik tuh...kat mane ek...

zarulfarhana (June 27, 2011 at 7:48 AM)

best ka mari mnari tue

GKA (June 27, 2011 at 8:45 AM)

waaaa,lisa

CikHaniBhulat (June 27, 2011 at 8:53 AM)

mari menari mmg best..tp ada setgh tarian yang xsesuai ditarikan oleh si emak..kadang2 memalukan je...baju dah la ketat, nampak habes spare tyre =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...