Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1433H

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1433H






Assalamualaikum...
Selamat Menyambut Maal Hijrah 1433H

Hari ni tiba lah hari baru untuk tahun baru Hijrah...
Jadi apa azam korang?
Aku harap azam korang tahun sebelum ni dapat dicapai...



Kepada sesiapa yang telah berjaya berhijrah ke arah yang lebih baik...
Tahniah aku ucapkan...
Yang belum tu...
Sama2lah kita berusaha k...
Supaya hijrah kita berjaya dan diredhai Allah...

Maal Hijrah jugak bukan sekadar menyambut tahu baru...
Tapi adalah hari untuk kita menyelami perjuangan dan pengorbanan...
Rasulullah yang berhijrah dari Mekah ke Madinah demi membangunkan Islam dan agama yang Allah maha suci ani...

Ok... aku rasa tu jer r...
Selamat Menyambut Maal Hijrah 1433H
Aku ucapkan... :)


17 Comments to “Selamat Menyambut Maal Hijrah 1433H”

Syairani Tarmizi (November 27, 2011 at 3:33 AM)

Salam Maal Hijrah nizam :)

IMANSHAH (November 27, 2011 at 3:38 AM)

?"Ya Tuhan kami yang Maha Esa,
Kau hadiahkan kami lagi 1 Muharram buat kali ke-1433, dalam nikmat Iman dan
Islam. Kami mohon ya Allah, bantulah kami menyempurnakan Islam kami dengan Iman yang benar-benar sahih. Semoga kami tak jatuh menduakan Engkau, dek kerana dilamun nikmat yang membutakan mata dan memekakkan telinga".

Nurul ain (November 27, 2011 at 3:39 AM)

salam maal hijrah :)
Inspirasi Nurul Ain

Gadish Lollipop (November 27, 2011 at 4:05 AM)

Salam Maal Hijrah jugak ^_^

Fendy (November 27, 2011 at 4:18 AM)

Salam Maal Hijrah 1433...tingkatkan amalan kita...teruskan perjuangan dlam meneggakkn syiar Islam...InsyaAllah

Miss Purple Ungu (November 27, 2011 at 6:17 AM)

salam maal hijrah utk nizam ijam ye
btw, miss purple dah follow sini :)

Lia Irdelia (November 27, 2011 at 7:29 AM)

salam maalhijrah untuk semua...
sama2lah kita menghayatinya.. :)

ILA HonEyBuNNy (November 27, 2011 at 7:42 AM)

salam maal hijrah...

tutp bku lama..buka bku baru..;-)

eliyaezlinalias (November 27, 2011 at 8:45 AM)

salam maal hijrah nizam!!!

NUR AYNIE (November 27, 2011 at 8:53 AM)

salam maal hijrah...azam baru sy nk kwen hahaha...sungguh mengada...=.= hihihihi

maya anis (November 27, 2011 at 9:17 AM)

salam maal hijrah :))

onie (November 27, 2011 at 6:08 PM)

salam maal hijrah nizam :D

nur fatihatuz zahra (November 27, 2011 at 8:29 PM)

salam maal hijrah :)

msredcheesecake (November 28, 2011 at 5:59 AM)

Selamat tahun baru... Juga tahun ini kita lebih dekat dengan Dia...

susulemakmanis (November 28, 2011 at 6:55 AM)

salam maal hijrah kawan..

Marrissa Nadjiha (November 28, 2011 at 5:45 PM)

SALAM MAAL HIJRAH :)

L (November 28, 2011 at 8:08 PM)

yerlaaa. jomla kita berubah.. ngeh3..=0

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...