Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Lepak Dengan Blogger 1 - AbgTeror dan Wancikgumuzik

Lepak Dengan Blogger 1 - AbgTeror dan Wancikgumuzik

Assalamualaikum.. Puasa ker hari nie? HEHE.. Jangan duk tinggal pulak... Kang puas nak menganti.. Ok baru-baru ni aku update pasal Aku berbuka puasa kat KFC.. Pekena KFC Green Curry ... Dan kali aku nak update pulak pasal aku melepakkan diri bersama orang-orang hebat dalam blogger.. Nama blognya.. AbgTeror dan jugak Wancikgumuzik..

Sebelum aku deal dengan Abgteror untuk lepak.. Aku dah lepak dulu dengan Wancikgumuzik.. Aku lepak dengan dia kat Yasmeen Arau

Yasmeen Arau, Gambar cilok GOOGLE

Boleh kata aku kata pertemuan dengan Wancikgumuzik ni sebagai perkenalan r... Yer r, selama 3 tahun aku belajar di UUM, aku xsempat nak nak lepak dengan blogger kat Utara ni.. Jadi ade kesempatan ni.. Lebih aku gunakan elok-elok... HEHE


Dalam keadaan pada mulanya aku segan tak tahu nak borak apa... Tapi sedar tak sedar... pukul 11.30 jugak aku habis borak dengan Wancikgumuzik ni.. HAHA.. dalam keadaan dup dap dup dap la aku balik UUM.. HAHA..



Lepas tu, balik di UUM.. Aku pun mengOnline kan diri tetiba aku dapat berita yang Abgteror ni nak balik Perlis keesokan hari nya.. Aku pun deal dengan dia.. kata nak lepak sama... dia pun set tarikh dan tetiba pulak dia ajak berbuka sekali kat rumah dia... Lama jugak aku pikir, tapi pikir dah orang ajak... kalau MALU aku yang RUGI.. Jadi aku pun setuju... HAHA

Seperti hari yang dijanjikan.. Aku bertolak dari UUM ke Kangar.. Alhamdulillah 40 minti sampai.. Maklum r, aku kan pemandu berhemah.. Jadi xde r aku tergesa-gesa sangat.. Nak perjalanan yang sempurna... kena lah merancang dengan baik... Yer doook?


Sampai jer rumah Abgteror ni.. Aku pun berborak jugak r.. berkenalan.. pergh... setakat aku jumpa blogger yang hebat-hebat ni.. tak pernah lagi aku jumpa yang tak pandai berborak... mesti semua ringan mulut (peramah)... Jadi aku pon berborak r, Macam2 topik masuk, pasal blog la..pasal bukan blog r... bermacam2... Bila masuk jer waktu berbuka.. Aku pun menghentam r makanan yang tersedia kat rumah Abgteror ni... perhhh terbaik!

Dpendekkan cerita tepat jam 9.30 baru aku dengan Abgteror keluar dari rumah dia.. Dan menuju ker kedai STEAMBOT, sambil tu contact2 r sesiapa blogger yang ada kat Perlis tu... Tapi mungkin rezeki aku tak de nak lepak dengan diorang... Yang dapat contact wancikgumuzik jer... Tak per r... Maybe lain kali kita set masa baik, ajak satu Perlis turun lepak..HEHE opss.. sebelum tu, nama kedai steambot kat Arau tu nama dia Embun Dingin Corner.. Selamat mencari..



Harga, aku nak cerita... RM10 makan sampai pengsan.. HAHA.. bertuah sangat bagi aku yang kaki mencekik nie... Kalau ikut ni kali ke 4 aku datang menghabiskan makanan kat sini... Lepak dengan 2 orang blogger yang peramah ni, Memang la tak cukup masa... Tak puas sembang...

Banyak benda yang disembang, pasal blogging, pasal blogger kagum jugak dengan pendapatan 2 orang blogger ni melalui blog.. Memang banyak pendapatan diorang lagi la dari aku... Tapi aku tetap bersyukur sebab dapat... dari tak dapat langsung.. kan? HAHA



Siap jer sembang.. masa tu dah pukul 11.30 p.m.. sama waktu aku balik sebelum nie... dan aku pun bertolak balik dari rumah AbgTeror... Mungkin sebab kenyang gilababeng... Aku pun tak dengar sangat jalan balik yang AbgTeror ni cerita.. HAHA Jadi aku pun buat jalan sendiri...

Lepas tu boleh pulak dia main selit-selit cerita hantu pulak.... Balik sorang bro.. goyang jugak walaupun bulan-bulan puasa nie.. HAHA

NAHHH... sesat pi masuk simpang Alor Star... cari jalan patah balik ker Arau sebab perasan yang aku da sesatkan.. Aku tanya r dengan orang yang ade dekat situ.. Dia kata ambil kiri... bila aku masuk kiri... aku nampak signboard.. Changloon-53km melopong la aku...sambil meleleh air liur.. HAHA

gambar hiasan... takkan aku nak tangkap gambar signboard kot tengah2 malam.. HAHA


Dah nama pun sesat kan... belasah jer r... harung juga dengan mulut berdoa.. Jangan laaa motor ni buat ragam kat mana-mana.. HAHA sebab masa tu dah pukul 12 lebih...

Aku pun sampai ke UUM semula pukul 12.40 p.m... perjalanan yang sepatutnya mengambil masa 40 minit terpaksa aku tambah jadi sejam lebih.. HAHA.. Takper2, bak kata AbgTeror.. nanti hang teror r jalan Perlis nie sebab dah pernah sesat... nak teror apa.. gelap jer kiri kanan.. HAHA

Aku memang nak ucapkan terima kasih r kat Abgteror dan Wancikgumuzik ni... First, sebab dia belanja aku makan... dari awal sampai habis.. HAHA... Lepas tu sudi luang masa dengan aku ni.. Lama kot aku melepak dengan dia ada 5 jam jugak...

Mungkin lepas ni boleh lepak lagi sekali dua kalau ade rezeki.. HEHE boleh ajak semua blogger UTARA ni join sekali... sebelum aku berpindah keselatan pulak..HAHA

P/S: Anak Abgteror cute giler... Nasib baik tak terkoyak pipi anak dia aku cubit.. HAHA


27 Comments to “Lepak Dengan Blogger 1 - AbgTeror dan Wancikgumuzik”

# Posted by wan_cikgumuzik (August 13, 2012 at 9:35 PM)

muahahahahhaa.. ada jugak gambar ko post yer?? thanks bro.. terrbaeekk lahh..!!

# Posted by LYSSA FAIZUREEN (August 13, 2012 at 9:36 PM)

alahaiii . best nye !

# Posted by FIZGRAPHIC (August 13, 2012 at 9:38 PM)

perghhhhh!

# Posted by Kodet (August 13, 2012 at 10:14 PM)

Saya pun blogger Kedah jugak!

# Posted by Luqman Zakaria (August 13, 2012 at 10:29 PM)

p la yasmeen loq staq pulak lepas nih..hehehe

# Posted by abgteror (August 14, 2012 at 12:52 AM)

takpe...ade rezeki nanti aku pi plak rompin tuh....bukan jauh pun. sambil2 makan angin insyallah!

# Posted by Admin (August 14, 2012 at 9:02 AM)

best la dpt lepak ngan abg teror aka kembar aku tu ngan izwan daddy coolllllll tu..mentang2 semua ada kar perlis ye hehehe..mesti best ni aku ja tak sempat nk jumpa die org lagi

# Posted by cikeyrah (August 14, 2012 at 11:11 AM)

Waa untunglar . . :)

# Posted by unsecretostory (August 14, 2012 at 11:42 AM)

best tue . bukan senang nak dpat jumpa otai2 nie :)

# Posted by tirahzairi (August 14, 2012 at 1:25 PM)

best dpt lepak cmtu...dengan org2 femes lak tue..hehhe

# Posted by Lyaa Suriany (August 14, 2012 at 2:01 PM)

syok la bkk puasa ngn blogger

# Posted by 12Priceless (August 14, 2012 at 3:31 PM)

Aduhaii. Sdapnya terbayang makanan time2 puasa ni. Hahaha.By the way, dh follow blog ni. Klau rajiiiin, tolong follow balik! :D

www.mybeatsoflife.blogspot.com

# Posted by 12Priceless (August 14, 2012 at 3:32 PM)

Oh, and thanks sbb comment kat post blog ni! www.mybeatsoflife.blogspot.com

# Posted by Luahan hati (August 14, 2012 at 3:33 PM)

yummy :)

# Posted by Lady ★ Hanna (August 14, 2012 at 9:06 PM)

best nya lepak sme2 ;)

# Posted by sayA tonaH (August 15, 2012 at 12:48 AM)

mak aih 10 hingget je

terbaek r

# Posted by yusuflaili(Goku) (August 15, 2012 at 10:17 AM)

seronok dapat jumpa dan banyak pengalaman dikutip..selamat balik kampung!.

# Posted by syiela (August 15, 2012 at 6:54 PM)

saya dari kedah juga... hehehehe

# Posted by m (August 16, 2012 at 1:10 PM)

amboi meriahnya! :D

# Posted by Unknown (August 17, 2012 at 4:16 PM)

syok ye korang , ak nak gak . ak stay perlis gak wey ... tp bljr la kat sana . hehe

# Posted by GOMI JUNG (August 17, 2012 at 5:49 PM)

slam aidilfitri :) hehe ~ oh ! im new here . follow you , hit me back . thanks :)

# Posted by Pwincess (August 17, 2012 at 6:15 PM)

Whoa!

# Posted by Yasmin Aris (August 18, 2012 at 4:34 PM)

nak lepak gakk !!

# Posted by Myra Jay (August 23, 2012 at 8:34 AM)

MJ pun dok Utara ni... ;)

Bila kita sesat menjadikan kita lebih teror seperti akta abg teror ;)

# Posted by nuyui a.k.a miss YUI (August 23, 2012 at 9:37 AM)

besh jumpa blogger.. slmt hari raya juga ea.

# Posted by ajax85 (August 24, 2012 at 10:51 PM)

ooo mmg terbaik lah ada blogger yg blh bawa jalan..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com..slmt hari raya

# Posted by Zu (August 25, 2012 at 12:08 PM)

Wah, untunglah hai.. Bila nak belanja kita ni? Serbu office DPP MAS kang sem depan baru tahu. :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...