Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Melepak Di Gambang Water Park Pahang

Melepak Di Gambang Water Park Pahang..



Alhamdulillah, akhir nya aku berada di Kuala Lumpur dan sempatlah aku nak mengupdate blog yang tercinta ni... Aku baru2 ni merasa untuk bermain air di Gambang Water Park... Satu2nya Taman Tema tempat permainanan air water world yang berada di Pahang Darul Makmur..




Seronok jugak bila dah lama tak main air ni kan.. Jadi aku pon bermain lah sepuas2nya.. Tapi paling istimewa kat sini ialah pantai dia... Nama dia pantai Coco Beach.. Ombak dia macam duduk tengah laut.... tunggu masa jer ko nak karam.. HAHA, Siap ada harga tiket Gambang Waterpark lagi


Yang lain2 lebih kurang jer dengan Taman Tema yang lain,, Ade Slide, ade sungai, Tinggal nak gelongsor jer la... Tapi aku xsempat main semua.. sebab letih bebenor... Maklumlah dengan x berapa nak sihat lagi..HEHE

bukti yang aku pergi... abaikan rambut tu..huhu

Ramai yang duk main menda ni.. Nasib baik aku x..hehehhe

Ok jumpa nanti di next entry...




14 Comments to “Melepak Di Gambang Water Park Pahang”

# Posted by amirnawawi (September 8, 2013 at 3:26 PM)

Arghh! Aku dok kat UMP Gambang ni dah 4 tahun dah tapi belum berkesempatan ke sini... Aiyoo cam best jer nih. Tak cuba Safari Park dia?

# Posted by akubiomed (September 8, 2013 at 3:51 PM)

Sudah ramai yang review. Boleh dimasukkan destinasi kalendar melancong keluarg tahun hadapan.

# Posted by Luqman Zakaria (September 8, 2013 at 4:29 PM)

seronok pulak aku tengok..gambang tk pernah jejak kali lagi :) hehe..yang gmbr last tuh best..knape tak join..

# Posted by Sue Bee (September 8, 2013 at 6:50 PM)

kalau sue bee bawa ank2 gi sini kompom sehari semalam takkan cukup..sbb 'hantu2' air semua..hehe..

# Posted by Aimacomel (September 8, 2013 at 8:12 PM)

tak pernah g sana lagi. tapi insyaAllah akan jejak kaki ke sana sbb my big brother ada kat sana.

# Posted by hana hadi (September 8, 2013 at 8:54 PM)

bila la ada kesempatan nak datang sini

# Posted by Denaihati (September 10, 2013 at 10:49 AM)

menarik bila coco beach tu macam ombak tengah laut. insyaAllah sampai sini juka bawa keluarga berlibur kesana.

# Posted by KiD (September 10, 2013 at 9:04 PM)

aku tak pernah lagi sampai kat gambang water park nih...

# Posted by MrJocko (September 10, 2013 at 9:19 PM)

perghh,, Untung la,,, pegi tak ajakkk

# Posted by Cikgu Hairul (September 11, 2013 at 9:21 AM)

tengokkan harganya, terpaksalah aku tunggu tiket percuma dari kengkawan. dengar khabar sekolah2 yang berdekatan gambang selalu dapat tiket free.. boleh pau kengkawan area sana nih. haha

# Posted by Pn Ayu (September 11, 2013 at 3:26 PM)

wowww, bestnyerrr main air :)

btw, jom jadi sponsor untuk mini GA by Miss Hearty
http://heartylolipop.blogspot.com/2013/09/pencarian-sponsor-untuk-mini-giveaway.html

# Posted by Zuan (September 11, 2013 at 10:50 PM)

last time aku ke tempat2 basah macam ni kat wet world pedas, tu pun sebab nak mandi air panas..

# Posted by E'in (September 12, 2013 at 9:43 AM)

peh! ein dh lame teringin nk pegi sini,, tp xsampai2 lg... huhu

# Posted by ساريده سنين (September 14, 2013 at 8:56 AM)

Good idea...selalu juga ke Gambang, Kuantan...lain kali nak pergi la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...