Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Bila Gambar Aku di Zombie Kan..

Bila Gambar Aku di Zombie Kan... Apa khabar? Sihat? Pernah tengok cerita Zombie? bercita nak jadi Zombie? Nak jadi kan zombie sebagai kerjaya? haha.. Aku melawak jer.. sila abaikan kalau x lawak.. Aku nak tunjukkan hasil kerja aku selama 3 jam selepas bosan tak tahu nak buat apa.. Aku pon mengambil keputusan untuk menghilangkan bosan aku dengan membuat muka zombie..keh2



Dengan membuka Photoshop CS3.. aku pon memulakan kerja aku yang membuang masa ini.. keh.. haha tapi aku nak tunjukkan hasilnya selepas 3 jam aku siapkan untuk menukarkan muka aku menjadi zombie.. Lepas ni boleh la Mamat Khalid ambil aku jadi pelakon.,.kah2..
Taaadddaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


please.. Jangan kata lebih hensem dan lebih kacak.. Ni la keajaiban photoshop.. Abis muka aku..keh2.. Tapi sekadar suka2 dan untuk mengisi masa lapang.. Wajar ker dipanggil mengisi masa lapang? bukan ke membuang masa?? haha
Ok,, cukup sampai disini.. jumpa di next entry..


8 Comments to “Bila Gambar Aku di Zombie Kan..”

# Posted by yusuflaili(Goku) (June 21, 2012 at 11:45 AM)

salam;
betullah..sekadar suka2lah..tapi itu sebenarnya seni jugak.

# Posted by nadia farhana (June 21, 2012 at 4:55 PM)

menakutkan betul ngee

# Posted by leakedknowledge (June 22, 2012 at 1:34 AM)

yang part mata tu kurang mjadi yang lain perghhh angker seyh :)

http://encikcopypaste.blogspot.com/

# Posted by Siti Nurazlinda (June 23, 2012 at 11:30 PM)

Amboihh, memang takleh tidur malam lah jawabnya ni :DD Btw, Photoshop memang hebat! Kreatif.

# Posted by ~~zana@pb~~ (June 24, 2012 at 6:28 AM)

kalau mlm2 ni, tengok muka sendiri pun seram.

# Posted by zaxx (June 24, 2012 at 10:15 AM)

wuhuuuuu...scary..:) nice job..

# Posted by Cik Lia Lomi (June 25, 2012 at 12:08 AM)

perghhhh.scary..

# Posted by sha my heart (August 4, 2012 at 6:47 AM)

ee seram..
Up date wei.. Apalah sgt praktikal dlm uum *pnh jgk praktikal dlm uum. Bnyk masa trluang lor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...