Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Penangan Gloria Jeans Coffees..

Penangan Gloria Jeans Coffees..Malaysia.. Coffee atau kopi dalam bahasa Melayu nya. Gloria Jeans Coffees ni adalah satu jenama yang hebat diluar negara dan sekarang sudah masuk kedalam pasaran Malaysia.. Dan semalam aku dah merasa kopi tu di Tapak Karnival Kerjaya UUM :)



Jeles? Jangan lah jeles..haha.. tak silap aku harga secawan kopi tu mencecah RM 15 setiap satu.. Dan aku antara yang bertuah kerana dapat merasa Gloria Jeans Coffees dalam keadaan FREE.. yeah! Macam mana boleh dapat Free? Sabar ler... aku nak cerita la nie...

Lepas jer kelas, tiba-tiba hati aku tergerak nak pergi menjengah Karnival Kerjaya yang dianjurkan UUM ni.. Sebab aku terlepas peluang nak berborak dengan Ally Iskandar pada hari sebelumnya...hehe Jadi aku pon mengambil peluang untuk menjengah memandangkan waktu dan ketikanye begitu sesuai dengan aku..haha
Jadi bila aku meronda-ronda kat situ.. Aku pon tengok lah booth Gloria Jeans Coffee nie.. dan diorang mengOFFERkan aku secawan kopi seperti Ice Blended Coffee dengan hanya mengLIKE Facebook 'Gloria Jeans Coffee Malaysia'..
Jadi aku dan beberapa orang kawan aku mengambil peluang ler... LIKE Facebook diorang didepan mata diorang dan dapat lah aku secawan besar Kopi daripada Gloria Jeans Coffees ni... Pergh.. Kualiti dia.. Tak boleh nek cerita la... Kena rasa sendiri... Walaupun Ais dia dah cair.. Rasa kopi dia tetap power lagi..
Dan hasil yang aku dapat... TADAAAAAA..

Kalau korang nak tahu pasal Gloria Jeans Coffee dengan lebih lanjut.. korang boleh layari http://www.gloriajeanscoffees.my/


4 Comments to “Penangan Gloria Jeans Coffees..”

# Posted by Siti Safiyyah (June 24, 2012 at 8:19 PM)

perghh untunglah bro!

# Posted by Nadiaafarhanaa (June 25, 2012 at 8:33 AM)

nak tapi nak orang belanja :)

# Posted by yusuflaili(Goku) (June 25, 2012 at 10:55 AM)

salam;
Rm15,mahalnya mesti sedap kopi ni.

# Posted by yokoz (July 16, 2012 at 11:28 AM)

wah mending bikin kopi tubruk, kopi hitam nasgitel (panas, legi & kentel) yang super sedap lebih mantap dari buatan pabrik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...