Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

MAS Appreciation Night 2012 - Back To Retro

MAS Appreciation Night 2012 - Back To Retro.. Rindu erk? ramai yang tanya dah lama aku tak hupdate belog nie? AKu sekrang dalam mood exam.. So busy study.. Final exam disemester akhir.. memang kena work hard.. please wish me luck :) Doa kan aku berjaya.. Jadi aku nak kongsikan satu perkara.. Iaitu Dinner DPP aku sebelum aku memulakan final exam aku.. :)
Malam tersebut aku memang jadi Sarip Dol yang nak memikat cik Salmah r.. Yer r.. memang aku bukan ade watak baik pon kat muka.. watak jahat jer semua..kah2.. Jadi muka Sarip Dol tu berbentuk macam nie..
hensem tak mamat nie? keh2.. jangan muntah.. Ok.. sorry untuk kualiti gambar yang agak kurang.. Aku pon melantak lah sepuas2nya malam tu... Menu Steambot.. Vanue di EDC Hotel UUM.. Grand x? Grand x?

Retro abis kan yang datang... masa ni aku belum jadi Sarip Dol.. Masa ni aku nak jadi Ramlee.. keh2... Tapi xcukup baik la muka.. Suara pon tak sama langsung... kah2... Salmah2..
Ni pulak datin2 yang datang memeriahkan majlis..hehe semua sakan-sakan menyemat yer r.. dah nak abis sem kan.. semua semangat la nak bergaya sakan...
Aku tak tahu bila masa Allycats join dinner.. Apa2 pon Allycats ni la yang menang raja Retro malam tu... hehe..
Orang kuat yang menjayakan program tu.. aku rasa xde diorang.. memang tak da la dinner nie... Abaikan orang dibelakang tu...
Ni pulak selepas abis program.. Aku yang perut kekenyangan.. aku akhirnya berjaya mensumbangkan lagu.. Yang duet tu pengetua DPP MAS..
Abang-abang gengster kampung Dusun.. Ade bran??
yeah.. gambar ni memang klasik abis.. walaupun aku benci perkataan klasik tu sebab ada dalam Makroekonomi..kah2!
Ok.. aku rasa cukuplah sampai sini dulu aku update blog nie... sebab tetiba ade keje pulak..hehe.. nanti aku akan update lagi... rajin2 la singgah yer..hehe


0 Comments to “MAS Appreciation Night 2012 - Back To Retro”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...